Alsmede den fietsers zonder verlichting!
Vierendelen!
Ik rij gewoon lekker 190 of harder en druk het liefste andere aan de kant of op en haal ook graag te pas en te onpas rechts in. Bumperkleven doet me niks en als ze het bij mij doen rem ik gewoon even een keer.
Kortom regels IK LAP ZE AAN MIJN LAARS Allemaal zielige mensen die denken dat ze het beter weten (stelletje rijdende rechters auf zaltsen)
Ja, maar dat is op een circuit en daar rijdt vast niemand met onnodige mistverlichting?Ik rij gewoon lekker 190 of harder en druk het liefste andere aan de kant of op en haal ook graag te pas en te onpas rechts in. Bumperkleven doet me niks en als ze het bij mij doen rem ik gewoon even een keer.
Kortom regels IK LAP ZE AAN MIJN LAARS Allemaal zielige mensen die denken dat ze het beter weten (stelletje rijdende rechters auf zaltsen)
Hé Jeroen: Het Circuit begint bij mij voor de deur thuis.Ja, maar dat is op een circuit en daar rijdt vast niemand met onnodige mistverlichting?Ik rij gewoon lekker 190 of harder en druk het liefste andere aan de kant of op en haal ook graag te pas en te onpas rechts in. Bumperkleven doet me niks en als ze het bij mij doen rem ik gewoon even een keer.
Valt wel mee. Keken wel laatst raar toen ik met mijn racepak aan en helm nog op binnen stapte om te betalen.Wel in ieder geval veel chicanes om op te oefenen... kijken ze nooit raar op als je bij een tankstation stopt voor een bandenwissel en snelle tankbeurt?
"Weer een bandenstapel gaan vergoeden, pffffff"
ben niet bang voor een konijn, heb er al verschillende aangereden, katten zijn ook geweldig die schieten van links naar rechtsIk rij gewoon lekker 190 of harder en druk het liefste andere aan de kant of op en haal ook graag te pas en te onpas rechts in. Bumperkleven doet me niks en als ze het bij mij doen rem ik gewoon even een keer.