Wil je nou een discussie beginnen over goede en slechte gargages doe dat dan hier, dan blijft de topic slechte garares wat serieuzer.....................................
Gr Tom
Helemaal mee eensBen je nou een nieuw topic gestart omdat je met het vorige niet bereikte wat je wilde?
Naar mijn mening werd er in het vorige topic serieus gereageerd.
Zoals je uit een aantal reacties kan begrijpen lijkt men er niet echt het nut van in te zien om een klaagtopic over garages te beginnen, waar ik het overigens helemaal mee eens ben!
Misschien kan het ook van de positieve kant worden bekeken? Vraag de mensen eens welke garage hun Alfa's in onderhoud mag hebben en waarom!
Aan de andere kant zijn er altijd wel mensen die ontevreden zijn over een bepaalde garage, en heeft ook een goede garage wel eens een slechte dag. Waarschijnlijk zal zo'n topic dus altijd veranderen in een 'moddersmijt topic'.
Die belgen snappen er weer niks van he???Ik heb ernstige klachten over mijn garage. Ze is te klein, er kan geen brug in en er is geen smeerput !Bovendien zet m'n vrouw er te veel troep neer.