Die jongens hebben gedaan, dat wat ik wel eens zou willen doen, als je weer eens post uit Leeuwarden hebt over 4 km gecorrigeerd. Het ontbreekt mij gewoon aan lef, kracht en ik heb waarschijnlijk te veel te verliezen. Mijn ordentelijke opvoeding er tevens debet aan, dat ik me eerst 40x achter de oren krab alvorens het uberhaupt maar te overwegen.
Waar ik vorige week overigens echt pissig over werd, was Balkie die in een vurig pleidooi zijn motivatie uitsprak om automobilisten voortaan wat makkelijker het rijbewijs afhandig te kunnen maken. Ik zou willen dat de politiek zo daadkrachtig met allochtonen omgaat die zich niet willen aanpassen, maar dat zal wel te gevoelig liggen. Don't get me wrong, ik sta net zo perplex van Iraniers die na 15 jaar hier te hebben gewoond spontaan worden uitgezet. Mensen die beter Nederlands spreken dan de meeste limburgers

Enfin, terugkomende op de dienders. Het valt voor mij niet te rijmen, dat je werkzaamheden uitvoert waar je 100% niet achter staat. Als je jezelf als een struikrover gedraagt dan kun je natuurlijk erop wachten dat je ook als een struikrover wordt behandeld. What goes around, comes around.
Tja wat de politiek betreft, daar klopt al jaren geen reet van. Zij nemen beslissingen op basis van politieke gevolgen en niet op basis van wat het beste voor het land is. Voorbeeld de ellende met de pulbieke omroepen.
Ik begin er hoe langer hoe meer van overtuigd te geraken, dat Jan Marijnissen zo'n beetje de enige eerlijke en oprechte kerel in de 2e kamer is, terwijl ik op veel punten niet zijn mening deel.
Biertje op ik ga slapen.