Motoragenten kunnen uitstekend rijden. De gem. motorrijder op een rappe Yamaha
kan motoragent op zun BMW met koffers niet losrijden. Die beheersen echt zo'n machine.
Die werden te oud en kan tegenwoordig het merendeel van het nederlandse wagenpark niet meer bijhouden.
Wat was er mis met de 911 brigade die het verkeer controleerden?? Goed werk en uitgevoerd door bekwame mensen. Met motoragenten heb ik, wat overdreven om het positief
te noemen, ook betere ervaringen.
Ik weet dat ik het van niemand vinden mag maar ik persoonlijk vind het schitterendAgent gemolesteerd en van camera bestolen
van onze verslaggever
stompetoren-Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan.
Haha, kijk dat is dan wel weer humor!Over leuke tegenacties gesproken: hier in de buurt is er ook eens iemand geflitst door een Golfje.... die is toen teruggekomen met een grote regenjas aan en heeft een blik verf over die auto heen geflikkerd en is toen weggerendze hebben 'm nooit gekregen.
Als je de hele tijd naar dit soort filmpjes kijkt zul je uiteindelijk nog weinig meer onder de indruk zijn van oom agent die dan eigenlijk ook niet veel verder komt als eenvoudig wat rondjes rijdenMotoragenten kunnen uitstekend rijden. Die beheersen echt zo'n machine.
Kun je de Italianen niet aandoenKunnen wij Koos Spee niet aan Italie uitlenen??
Waarom onderneem jij dan niet de acties die jij vindt plaats moet vinden ipv op anderen te wachten?Ik weet dat ik het van niemand vinden mag maar ik persoonlijk vind het schitterendAgent gemolesteerd en van camera bestolen
van onze verslaggever
stompetoren-Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan.(zelfs m'n moeder vond 'm leuk). Op dit moment heb ik altijd al gewacht tot er iemand eens ook eens met een leuke tegenactie kwam voor dat laffe centjeskloppen want met veiligheid heeft het allang niets meer te maken.
Ik had het liever nog iets anders gezien maar dat mag ik al helemaal niet vinden (mag ook niks).
Befehl ist befehlWij hebben koos spee toch al van duitsland geleend?
Heel simpel: Ik wordt nooit geflitst! Mijn laatste bekeuring voor te hard rijden was Hfl 60.- in 1999Waarom onderneem jij dan niet de acties die jij vindt plaats moet vinden ipv op anderen te wachten?Ik weet dat ik het van niemand vinden mag maar ik persoonlijk vind het schitterendAgent gemolesteerd en van camera bestolen
van onze verslaggever
stompetoren-Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan.(zelfs m'n moeder vond 'm leuk). Op dit moment heb ik altijd al gewacht tot er iemand eens ook eens met een leuke tegenactie kwam voor dat laffe centjeskloppen want met veiligheid heeft het allang niets meer te maken.
Ik had het liever nog iets anders gezien maar dat mag ik al helemaal niet vinden (mag ook niks).
Da's zeker waar...jammer dat de aandacht die je hiervoor nodig hebt en de afleiding dat dit veroorzaakt ten koste gaat van je aandacht voor het verkeerAls je een beetje om je heenkijkt zie je die dingen al van kilometers afstand. Is de auto netjes weggewerkt zie bijna een eiffeltoren op de vangrail en vise versa.