bert
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Heel dubbel...

ma okt 31, 2005 15:20

Motoragenten kunnen uitstekend rijden. De gem. motorrijder op een rappe Yamaha
kan motoragent op zun BMW met koffers niet losrijden. Die beheersen echt zo'n machine.

Luc33
Guru
Guru

Re: RE: Heel dubbel...

ma okt 31, 2005 15:28

Wat was er mis met de 911 brigade die het verkeer controleerden?? Goed werk en uitgevoerd door bekwame mensen. Met motoragenten heb ik, wat overdreven om het positief
te noemen, ook betere ervaringen.
Die werden te oud en kan tegenwoordig het merendeel van het nederlandse wagenpark niet meer bijhouden. :blue_lol:

Tegenwoordig rijdt de KLPD in Volvo's die volgens mij niet kinderachtig zijn.
Luc
33 1.7 16v
146 JTD

164 Q4

Re: Heel dubbel...

ma okt 31, 2005 15:31

Agent gemolesteerd en van camera bestolen
van onze verslaggever
stompetoren-Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan.
Ik weet dat ik het van niemand vinden mag maar ik persoonlijk vind het schitterend =D> (zelfs m'n moeder vond 'm leuk). Op dit moment heb ik altijd al gewacht tot er iemand eens ook eens met een leuke tegenactie kwam voor dat laffe centjeskloppen want met veiligheid heeft het allang niets meer te maken.
Ik had het liever nog iets anders gezien maar dat mag ik al helemaal niet vinden (mag ook niks :? ).

Knopjes

ma okt 31, 2005 15:39

Over leuke tegenacties gesproken: hier in de buurt is er ook eens iemand geflitst door een Golfje.... die is toen teruggekomen met een grote regenjas aan en heeft een blik verf over die auto heen geflikkerd en is toen weggerend :lol: ze hebben 'm nooit gekregen.

Luc33
Guru
Guru

ma okt 31, 2005 15:41

Over leuke tegenacties gesproken: hier in de buurt is er ook eens iemand geflitst door een Golfje.... die is toen teruggekomen met een grote regenjas aan en heeft een blik verf over die auto heen geflikkerd en is toen weggerend :lol: ze hebben 'm nooit gekregen.
Haha, kijk dat is dan wel weer humor! :jumping:
Luc
33 1.7 16v
146 JTD

164 Q4

ma okt 31, 2005 15:44

Motoragenten kunnen uitstekend rijden. Die beheersen echt zo'n machine.
Als je de hele tijd naar dit soort filmpjes kijkt zul je uiteindelijk nog weinig meer onder de indruk zijn van oom agent die dan eigenlijk ook niet veel verder komt als eenvoudig wat rondjes rijden :wink:.

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

ma okt 31, 2005 15:47

Kunnen wij Koos Spee niet aan Italie uitlenen??

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

ma okt 31, 2005 15:54

Kunnen wij Koos Spee niet aan Italie uitlenen??
Kun je de Italianen niet aandoen :!:

Irak, Iran of Afghanistan komen eerder in aanmerking :twisted:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

Emilio
Guru
Guru

ma okt 31, 2005 16:00

Wij hebben koos spee toch al van duitsland geleend?
Emilio

[s]2005 GT 1.9 JTD[/s]
1997 GTV 3.0 24V

kroehlur

ma okt 31, 2005 16:01

van onze verslaggever
stompetoren-Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan.
Ik weet dat ik het van niemand vinden mag maar ik persoonlijk vind het schitterend =D> (zelfs m'n moeder vond 'm leuk). Op dit moment heb ik altijd al gewacht tot er iemand eens ook eens met een leuke tegenactie kwam voor dat laffe centjeskloppen want met veiligheid heeft het allang niets meer te maken.
Ik had het liever nog iets anders gezien maar dat mag ik al helemaal niet vinden (mag ook niks :? ).
Waarom onderneem jij dan niet de acties die jij vindt plaats moet vinden ipv op anderen te wachten? :roll:

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

ma okt 31, 2005 16:02

Wij hebben koos spee toch al van duitsland geleend?
Befehl ist befehl :sick:
The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.

164 Q4

ma okt 31, 2005 16:10

van onze verslaggever
Waarom onderneem jij dan niet de acties die jij vindt plaats moet vinden ipv op anderen te wachten? :roll:
Heel simpel: Ik wordt nooit geflitst! Mijn laatste bekeuring voor te hard rijden was Hfl 60.- in 1999 :shock: . Betekent dit trouwens automatisch dat ik een schoolvoorbeeld ben van netjes autorijden? :wink:

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

ma okt 31, 2005 16:27

Als je een beetje om je heenkijkt zie je die dingen al van kilometers afstand. Is de auto netjes weggewerkt zie bijna een eiffeltoren op de vangrail en vise versa. Ik krijg er meestal 1 per jaar van € 28,00. Maar dat het beleid zuigt, daar ben ik het mee eens.
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

bert
Guru Duplice
Guru Duplice

ma okt 31, 2005 16:35

En 80 rond de steden in de randstad. Laat ik nu net een a-sportieve kruiser rijden met
drietrapsautomaat...dat moet toch vreselijk zijn in een auto met temperament waar de
auto pas tot zijn recht komt bij een minimale snelheid van 140 km/h.

Alfa
Advanced Member
Advanced Member

ma okt 31, 2005 16:55

Als je een beetje om je heenkijkt zie je die dingen al van kilometers afstand. Is de auto netjes weggewerkt zie bijna een eiffeltoren op de vangrail en vise versa.
Da's zeker waar...jammer dat de aandacht die je hiervoor nodig hebt en de afleiding dat dit veroorzaakt ten koste gaat van je aandacht voor het verkeer :!: Ieder leven dat dit kost is er toch een die gespaard had kunnen worden :-k

Je zal het maar op je geweten hebben als agent [-X

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”