driften gaat lekker, mij een beetje te lekker als het een beetje vochtig is kun je beter niet teveel gas geven in de bocht want dan ga je gegarandeerd rond. als het droog is is het te gek. tussensprint van 80-120 in de 4 is helemaal leuk , ik heb het nooit gemeten maar het moet zo tussen de 5 en 6 seconden zijn.@veur t.s.: Ik zit nog te twijfelen tussen een 1.6 bak of een ts bak, aangezien we ze beiden hebben liggen, hoe beheersbaar is de auto met een 1.6 bak in combinatie met driften??damn moet die jongen ook wel hebben moet denken toen hij vanmiddag met zijn vriend/collega in zijn bmw 118d naast me ging staan bij het stoplicht ze keken nog een beetje stoer en ik gaf ze nog een kleine voorspong, maar met die 1.6 bak van mij is dat snel weer goedgemaakt.
ik ga er trouwens wel een t.s. bak onderzetten omdat ik 120 bij 4000 rpm net ff teveel vind voor langere afstanden. het is gewoon jammer dat het geen 6 bak is
ik zit er trouwens nu alweer aan te denken om toch maar weer een 75 3.0 v6 te zoeken.