harstikke goed man
geeft weer drie dubbel plezier om er in te rijden

zelf 6 jaar bezig geweest met sprint niet continu natuurlijk
maar als ie klaar is driedubbel plezier.

gtr rogeralfa

Hierbij wil ik meteen iedereen bedanken die mij geholpen heeft om dit zover te krijgen, mijn broer (RIccardo Romeo) die mij de auto doneerde, mijn vader voor al het transport etc wat gedaan moest worden, iedereen waarvan ik onderdelen gekocht hebt (dat waren er veel) en natuurlijk Giulia-Tom voor het uitvoeren van een complete roestauratie. Heb vandaag met verbazing naar de auto staan te kijken, er was nergens een lasnaadje te vinden, het was precies zoals de auto uit de fabriek kwam Applause
Dus: Voor al uw laswerkzaamheden en roestauraties, Giulia-Tom, uw man Thumbs up!
Foto's zullen zo spoedig mogelijk volgen, vandaag even het meisje weer netjes schoonmaken en dan zal ik foto's nemen, misschien vandaag nog ligt natuurlijk aan het weer. De foto's van de werkzaamheden van Giulia-Tom zal ik dan ook nog plaatsen
Volgens mij zijn het originele verlagingsveren. Ik weet het eigenlijk niet, kreeg de auto zo. Weet alleen wel dat er Monroe schokdempers onderliggen, het is wel super stug, een veerweg heeft ie bijna niet (maar gelukkig niks geen problemen met schrapen op drempels etc.).Ziet er goed uit Wim!
Zijn dat originele veren aan de voorkant? Hij staat vóór bijna lager dan de mijne met intrax verlagingsveren.
Hoe loopt het blokkie met die K&N's? Kun je verschil in oppakken merken ten opzichte van het originele huis? Had je nog vulplaten nodig om de filters op de carbs te kunnen schroeven of past het gewoon bij een 1300?