De lichtste onbewerkte drijfstang weegt 457 gram.
Totdat deze ook op 457 gram uitkwamen. Nu is dus op de foto te zien dat ik er iets teveel heb afgehaald.
456 gram, weer een nadeel, want nu moet ik de rest ook weer lichter maken.
Dat ben ik inderdaad met je eens. Plus dat ze in principe evenzwaar zijn. (L + R in balans)
Hier ligt de lichtste drijfstang op de weegschaal:
(waar dus niks vanaf is gehaald)
Afgaande op de tweede foto, was mijn eerste reactie:
Afgaande op het verschil in gewicht (1 gram

) lijkt het mee te vallen............... Máár: je hebt wel op de verkeerde plaats materiaal weggehaald. Ik zou dus opnieuw beginnen en dan eerst alle gietnaden polijsten (beetje maar, zeker niet te veel), dan wegen en wel compleet opgebouwd, dus incl. boutjes, lagerkappen en lagers. en vervolgens op de juiste plaats extra polijsten.
Beetje aan de onder of bovenzijde, afh. van de 'balans' even beter oriënteren, voordat je begint is een goed bedoeld advies.
