En met plaatjes:
Zo ziet de injectorrail er nu uit, met een millimeter of 3 tussen injector en rail:
(let op de drie dubbele carburateurs van een 2600 Sprint-motor

En zo zien de 7mm ingekorte inlaatbuizen eruit.

Ik heb alleen niet-originele 75 V6-en, dus daar kan ik je niet mee helpen.De uitlaat eens proef-gepast: wie wil de moeite nemen eens onder zijn/haar 75 V6 te fotograferen hoe de voorste bevestiging (voor de flexibele stukken) aan de bodem vast zit?
Klopt, die ringen heb ik ook altijd aangetroffen. Ze horen daar.En dan nog een vraag: bij het linker spruitstuk zit er een soort ring op van 1,5 cm. Bij de rechter niet. Het lijkt wel een verloopstuk naar een conische aansluiting. Wie kent dat?
Volgens mij klopt dat inderdaad.En klopt het dat in de spruitstukken een nummer staat dat begint met '116'? Een 116-Alfa met V6 is toch alleen de gtv6?? Of is het spruitstuk hetzelfde gebleven bij de 75 en dus het nummer ook?
Micha kon me vertellen dat de tussenringen (met langere tapeinden) horen bij de katalysatorversies. (U83 volgens ePer).En dan nog een vraag: bij het linker spruitstuk zit er een soort ring op van 1,5 cm. Bij de rechter niet. Het lijkt wel een verloopstuk naar een conische aansluiting. Wie kent dat?