Wat dan weer tot gevolg heeft dat een ander langer op zn spullen zal moeten wachten maw diens afspraak niet nagekomen wordt.......... MAAR! Moet er wel bij zeggen dat toen ik er bij zei dat ik zaterdag wil rijden hij ging kijken of een en ander kan omgooien en het alsnog proberen te halen. Erg tof van ze!
zo had ik dat ook gedaan met een maatje van me.Je hoort hier niet de tevreden klanten..... De man heeft veel hobbyisten als klant. Dan stop je vanzelf met het beantwoorden van je mail. Als ik wat wil dan rij ik naar hem toe, spreek het van te voren telefonisch af en wacht er op. Altijd goed! Lange wachttijden is een bekend probleem in de autowereld, beetje vreemd om nu te doen alsof hij daar een patent op heeft.
Toch? Ik denk dat dit ook wel de reden kan zijn waarom JOU wielen nog niet klaar zijn>iemand (die wellicht ook al een hele poos naast de telefoon zat te wachten...Daar heb je ook wel weer gelijk in Frank, alleen kan ik me voorstellen dat mensen iets minder (lees een paar dagen) zitten te springen om hun wielen. Maarre inderdaad, wat je zegt is dan wel een mogelijk gevolg.
Mail? Niels heeft toch netjes gebeld? En als je als bedrijf lange wachttjden hebt,maak dan geen afspraken over levertijden...(want je zult zien komen er weer van die hobbyisten die er zo nodig op willen wachten.....Je hoort hier niet de tevreden klanten..... De man heeft veel hobbyisten als klant. Dan stop je vanzelf met het beantwoorden van je mail. Als ik wat wil dan rij ik naar hem toe, spreek het van te voren telefonisch af en wacht er op. Altijd goed! Lange wachttijden is een bekend probleem in de autowereld, beetje vreemd om nu te doen alsof hij daar een patent op heeft.
Mail was een voorbeeld om aan te geven dat dit soort bedrijven vaak een beetje afstompen door de clientele waar ze mee werken. Als je begrijpt wat ik bedoel. Technisch klopt het daar zeker. De rest moet je zelf in de hand houden. Doe je dat goed dan komt het ook goed. De aanpak van Niels zou ook gewoon moeten werken maar meestal laat je het dan te vrijblijvend blijkbaar. Niet dat Niels dus iets fout heeft gedaan maar er staat dan blijkbaar niet genoeg druk achter ofzo...Mail? Niels heeft toch netjes gebeld? En als je als bedrijf lange wachttjden hebt,maak dan geen afspraken over levertijden...(want je zult zien komen er weer van die hobbyisten die er zo nodig op willen wachten.....Je hoort hier niet de tevreden klanten..... De man heeft veel hobbyisten als klant. Dan stop je vanzelf met het beantwoorden van je mail. Als ik wat wil dan rij ik naar hem toe, spreek het van te voren telefonisch af en wacht er op. Altijd goed! Lange wachttijden is een bekend probleem in de autowereld, beetje vreemd om nu te doen alsof hij daar een patent op heeft.![]()
)
Voor mij persoonlijk; Als je vooraf al weet dat je de afspraak die je maakt niet kunt nakomen (want te druk) maak dan aub geen afspraak.Zeg dan toe te zullen bellen maar geef aub aan dat je geen tijdsduur kunt geven.Erg frustrerend om te horen dat afgesproken data niet gehaald gaan worden (terwijl dit vooraf al bekend is....)
Grtz,fRank