Vanmiddag heb ik 12v op de actuator gezet, en hij ging niet raar lopen. Ik mag ervan uitgaan dat de aansturing dus in orde is.
Dus op de sloop even een andere gehaald. Ingebouwd, 12v erop, geen verschil
Balen, op de fiets terug zat ik me al te verheugen op hoe hij zou gaan lopen.
Maarja, ik ben een optimist en dat gaat niet altijd goed samen met sleutelen aan auto's.
Zo kreeg ik bij 3 155's met geen mogelijkheid de wielmoer los (wilde de naaf hebben ivm kapot lager).
Al met al een beetje verspilde tijd vandaag dus.
Enfin, wat nu?
Het oliekanaal wat die magneetklep open/dicht trekt wil ook wel eens vuil in zitten.
Dit zou dus nog een optie kunnen zijn. Het was al te donker dus dit heb ik helaas niet meer kunnen checken
Hoort het veertje (9) vast te zitten aan de actuator (6) en op zijn buurt aan het ventiel (denk ik) (10)?
Dat zat 'ie nml niet en nu ook niet.