Zojuist alles bekeken, startmotor draait inmiddels goed rond. Alles stekkers van de roze draad bekeken, achter dashboardkastje en bij relais schutbord. Tijdens staren en contact aanzetten hoor ik dit relais niet klikken. Ik hoor geen (zacht) gezoem als de auto wordt gestart bij de brandstofpomp. Waar zet de stekker van de watertempetatuursensor ? Ik heb wel een aantal sensoren bekeken wbt de aansluiting, maar wellicht de belangrijkste gemist. ? O ja zekeringen zijn ook goed. Zou relais kapot zijn want lopen doet ie nog steeds niet.Als ie koud heel even loopt en dan weer uitvalt en niet wil starten kun je ook een kijken of de stekker op de watertemp sensor wel goed is aangesloten.
Start even je eigen topic met die TS, die is totaal anders. Ik ben bang dat het anders totale chaos wordt hier...Zojuist alles bekeken, startmotor draait inmiddels goed rond. Alles stekkers van de roze draad bekeken, achter dashboardkastje en bij relais schutbord. Tijdens staren en contact aanzetten hoor ik dit relais niet klikken. Ik hoor geen (zacht) gezoem als de auto wordt gestart bij de brandstofpomp. Waar zet de stekker van de watertempetatuursensor ? Ik heb wel een aantal sensoren bekeken wbt de aansluiting, maar wellicht de belangrijkste gemist. ? O ja zekeringen zijn ook goed. Zou relais kapot zijn want lopen doet ie nog steeds niet.Als ie koud heel even loopt en dan weer uitvalt en niet wil starten kun je ook een kijken of de stekker op de watertemp sensor wel goed is aangesloten.
gr Ron