nu wil ik de remblokken controleren van de 75. Ik heb zoals eens gekeken aan de achterzijde maar kan niet veel zien. Tips ?
gewoon opkrikken en met een lampje bekijken en je hoofd zover mogelijk naar boven steken

En het ECHTE lachen begint eigenlijk pas wanneer je de borg/splitpennetjes terug moet zien te hengelen... welke #%^%^&!#$^@$&@$7 italiaan heeft dat ooit bedacht?Echt lachen wordt het echter pas als je daadwerkelijk remblokjes achter moet vervangen.
Succes.
Ipv, je hoofd of nek in rare houding te wurmen. Kun je natuurlijk ook een spiegeltje gebruiken.ik heb morgen vrijdus wat klusjes oppakken,
nu wil ik de remblokken controleren van de 75. Ik heb zoals eens gekeken aan de achterzijde maar kan niet veel zien. Tips ?
gewoon opkrikken en met een lampje bekijken en je hoofd zover mogelijk naar boven steken
Heb ik al wel eens bij een auto gezien, is eigenlijk wel een hele coole oplossing. Bij mijn 3.5-sleeper-to-be gaat dat denkelijk ook gebeuren!Gat in de achterbakbodem snijden!
Zonder brug is het eigenlijk een klein drama. En met van die "oprij-bruggetjes" kwam ik in de knoop met de achterbumper.
Met opkrikken kom je echter wel een end. Liefst tegegels of velgen onder de opgekrikte wielen leggen.
Echt lachen wordt het echter pas als je daadwerkelijk remblokjes achter moet vervangen.
Succes.
Merci en dan ook nog die stuurkogel aan de voorzijde ! hopelijk geen regen...Achter met een lamp eronder en kijken maar!
Voor even een wiel eraf of je moet hele mooie open velgen hebben..
Dus krikken maar!!
Tis makkelijker dan je denkt
zag op het bmw-forum dit apperaatDikte nwe blokken is ongeveer 10 mm (voeringdikte..) onder de 4 mm zou ik aan nwe gaan denken, neem dan gelijk een goed merk!
Stuurkogel vervangen is makkelijk als je een kogeltrekker hebt.
Let wel op dat de lengte van je stuurstang niet veranderd, anders moet je opnieuw uitlijnen!