heb nieuwe banden voor laten leggen en nu staat mijn stuur niet helemaal recht meer.....
Om andere verkeersdeelnemers te waarschuwen dat je een andere kant oprijdt dan je bedoelt?En dan heb je je claxon nodig om............ ?!?! Die bandenman wakker te maken!
Als je het stuur gaat verstewllen (een tandje verzetten op de spiebanen, neem ik aan), dan moet toch het claxondeksel los, en dan trek je daar toch het stekkertje los, of snap ik het even helemaal verkeerd![]()
wil het stekkertje losmaken om het stuur te verstellen, de hele tijd dat getoet is ook niet prettig
ja dat kan maar dan gaat hij ook al flink toeteren, vandaarAls je het stuur gaat verstewllen (een tandje verzetten op de spiebanen, neem ik aan), dan moet toch het claxondeksel los, en dan trek je daar toch het stekkertje los, of snap ik het even helemaal verkeerd![]()
wil het stekkertje losmaken om het stuur te verstellen, de hele tijd dat getoet is ook niet prettig
ja kan ook maar het stekkertje van de claxon is makkelijker en ik wil graag weten waar die zitaccu even losmaken ?
Het makkelijkste in deeze is het claxonrelais even eruit trekken.ja kan ook maar het stekkertje van de claxon is makkelijker en ik wil graag weten waar die zitaccu even losmaken ?![]()
ps: ligt mijn schildje nog altijd in de auto ?
auto is niet uitgelijnd....had het eerst niet bij de oude banden, zeg maar. het viel me meteen op ! de oude banden waren wel aan een zijde afgesleten.Hoe kan je stuur nu scheef staan? Is de auto uitgelijnd? Zo ja, dan is er iets niet goed gegaan. Zo nee, trekt de auto naar links ( of rechts ) zodat je ligtjes tegenstuurt? Nieuwe banden mogen geen aanleiding zijn voor zo`n klacht.