Hoi allemaal! sinds vorige week ben ik na een hele lange tijd weer eigenaar van een Alfa Romeo 147 1.6TS 120PK.
Nu heb ik gehoord dat ze vaak toch wel storings gevoelig zijn maar op een of andere manier heb ik het toch gedaan ik heb een Alfa!
Nou ik reed naar huis en ik merkte al dat het LCD schermpje in het midden het niet deed ( stom dat dit me niet opviel tijdens de koop ) en de auto werd niet warm nu heb ik de thermostaat vervangen en hij loopt als een trein als die warm is. Echter.. kwam ik er achter dat die piept als die start ( ook dit pas na de koop ontdenkt ) en ik heb dus maar ff de OBD2 meter eraan gehangen en kwam op 4 codes uit die allemaal met elkaar verbonden zijn heb ik me laten wijsmaken. https://justpaste.it/50qy5 ik heb de LMM al vervangen omdat dit misschien toch een oorzaak kon zijn helaas niet het geval.
Nu mijn vraag: heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn? Ik ben helemaal nieuw in de wereld van auto's en vooral als het gaat om reperatie maar ik wil het toch een kans geven voordat ik met de staart tussen de poten naar de dealer gaat..
Groet,
Manolito