Mij lijkt het viezigheid en een kwestie van smeren.
Of zijn er nog vaste dingen die dit veroorzaken?
Zou ook kunnen.Tandwieltje versleten?
gr Jan
Dat ziet er nog wel okay uit. Dacht ik ook al aan.Vilt van de raamgeleiding versleten? Raam moet dan langs kaal rubber worden geduwd...
Motorreke, kabel en frame vormen een geheel, ik zou het niet aanraden de drie elementen los uit de deur te peuteren. Daarna kun je iig eens een poging wagen, maar als ik me goed kan herinneren zit het een soort van geklonken.Even op voorhand....
Als ik het motortje (en kabeltje) verwijder, blijft het raam dan zitten? Even voor de zekerheid.
Torretje isnielosnie,.Ah, duidelijk. Dank je wel.
Dat moet dus een complete operatie worden. Ik dacht haal het motortje eruit en kijk dat na enz. Enz. Stappenplan blablabla.
Stekkertje zit in de deur. Ik denk dat een 90 toch net even anders in elkaar steekt.Torretje isnielosnie,.Ah, duidelijk. Dank je wel.
Dat moet dus een complete operatie worden. Ik dacht haal het motortje eruit en kijk dat na enz. Enz. Stappenplan blablabla.
Volgens mij, als ik me goed herinner, zit het stekkertje zelfs in het interieur, niet in de deur (want, briljant als 'de heren' (neem ik even aan) waren, dat kan oxidingesen).