Hi,
Zijn er voor de 155 of de 156 onbekrachtigde stuurhuizen ? Heb aardig rond gekeken, maar ben niet iets tegen gekomen...
Alvast bedankt.
Groetjes,
Aernoudt
Daar ben ik ook bang voor, maar ik hoop dat ie er toch voor bestaat...Volgens mij niet. Zou ook best wel zwaar sturen denk ik
Voor circuitgebruik vind ik de stuurbekrachtiging van een 155 en een 156 te sterk; stuurt te licht, waardoor de auto wat onrustiger wordt vind ik. Houd er meer van als dat strakker/rustiger is.Moet zeggen dat ik de 155 goed vind sturen, ondanks de stuurbekrachtiging.
Maar goed, ieder zijn smaak natuurlijk.
Restwaarde speelt niet echt meer meedenk wel aan de restwaarde van de auto. mensen willen tegenwoordig toch wel altijd stuurbekrachtiging
Kan wel, werkt bij een 33 ook. Ik heb er echter een onbekrachtigdstuurhuis in zitten. in mijn eerste race 33 zat ook stuurbekrachtiging.Ik zal wel te simpel denken maar gewoon de bekrachtiging afsluiten werkt zeker niet?
Klopt, dat is zeker goedkoper. Zelf bouwen vind ik echter leuker: je ziet iets groeien... Maar als ik iets zou vinden wat er al op lijkt (met kenteken !!) dan zou ik dat zeker overwegen. Omdat ik de 309 voor Nurburgring zogoed als klaar heb, kan ik gewoon rijden, en in de tussentijd rustig kijken en evt gaan bouwen.aernoudt, tip: koop een kant en klare racer... veel goedkoper dan zelf bouwen, en je kan snel rijden, alleen vaak wel wat opfriswerk aan remmen e.d. Zelf bouwende weet ik waar ik het over heb....In Italie willen nog wel eens 155 in racetrim opduiken, laatst nog een keer een v6 zien passeren op internet, weet niet meer precies waar, ik dacht een handelaar in noord italie. (kan je er gelijk een mooie trip over de passen aan vastknopen!)
Overigens (ander merk, maar wel top-driftbak) van Kessel Porsche heeft een full-race vroege (oud model dus) BMW M5 staan voor weinig.. (ik dacht onder de 7000,-, kan je niet tegenaan bouwen..)