Beste mensen
Ik heb een 3tal weken een setje (draagarmen boven en onder) besteld voor mijn 147 (immi van ATC). Netjes verstuurd en verder prima afhandeling via marktplaats.
Nu heeft de monteur deze set gemonteerd en wat blijkt nu dat de bovenste draagarmen heel erg kraken (echt niet normaal zo erg). We dachten eerst dat het van de rubbers kwam die van bij de veerschotel maar na de demontage van de set bleek dat het gekraak van de bovenste draagarm rubbers kwam. Nu heeft hij ze ingevet en teruggemonteerd en het kraken was weg. Nu 2 dgn verder is het kraken weer helemaal terug. Ik wordt er gek van.
Geef toch een hoop geld uit aan een nieuwe set en montagekosten en wat blijkt dat de nieuwe nog meer kraken dan de oude set. (bovenste draagarmen). Allees is voor de rest nagekeken en er is nergens speling te bekennen en de draagarmen zijn goed gemonteerd.
Ik heb het idee dat de bovenste draagarmen misschien een soort van miskleun zijn daar de onderste geen problemen opleveren. Weten jullie nog een oplossing?
Heb de leverancier ook al een mailtje gestuurd en kijken hoe hij hierop reageert.
mvrgr
F Zegvaard