Ik ben mijn Bertone weer netjes op de straat aan het zetten na jaren stilstand en vroeg me af wie ervaring heeft met het volgende: Ik ben tamelijk lang, 1.95 meter, en wil er een echte rij-auto van maken, dus ik wil wat aan het zitcomfort doen. De originele stoelen met het grote stuur geven een wat moeilijke houding zoals iedereen weet, bovendien heb ik een zwakke rug. Ik wil er dus comfortabele stoelen in zetten in plaats van het origineel en een Nardi stuur zodat je iets meer ruimte hebt voor je knieën. Wie heeft ervaring met niet-originele comfortabele stoelen die qua stijl een beetje passen. Geen kuipen of rally stoeltjes, ik ga echt voor lekker zitten.
En dan de gordels, wie heeft ervaring met de automatisch aanspannende vierpuntsgordels van Schroth? die geven je bewegingsvrijheid als je "normaal" rijdt en bij veel g kracht of een aanrijding spannen ze aan. ik kan natuurlijk ook kiezen voor gewoon driepunts rolgordels (veel goedkoper), maar die Schroth riemen lijken me wel wat.
In deze door Alfaholics geprepareerde Bertone zitten ze gemonteerd op de rolkooi;
http://www.alfaholics.com/workshop-serv ... wner/8-46/
Graag jullie mening (en fotootjes...)