De Amerikaanse firma komt nu ook met een zwarte uitvoering:

Prijzen in de VS: even boven de $100. Op eBay soms voor rond de 70 euro.
Nee, het is een elektrische maar ook dat gaat erg hard. Weet niet of je die body ook op een benzine-onderstel kan zetten, misschien wel. Bovendien heb ik hem 75% voor de heb en het mooie en 25% voor het rijden en dan is zo'n elektrische wel prettig... Maar: je hebt gelijk, benzine is super!!!!
Dat was voor mij een mooie kans om een tweetal modellen die al een tijdje op mijn verlanglijstje stonden te pakken te krijgen:Op zoek naar een bijzonder Alfa-model? Kijk dan even in de rubriek Te Koop. Een collega Alfa-verzamelaar biedt een groot deel van zijn collectie te koop aan.
Reacties graag aan de beste man zelf en niet hier. E-mail adres staat in de bewuste topic vermeld.
Klopt, ik heb het model inmiddels in huis, echt megagaaf. Body is nog transparant (pffff, wit of rood maken????) en de giga-veel onderdeeltjes moeten nog een onderstel en motortje gaan vormen maar goed, komt allemaal in orde!Nee, het is een elektrische maar ook dat gaat erg hard. Weet niet of je die body ook op een benzine-onderstel kan zetten, misschien wel. Bovendien heb ik hem 75% voor de heb en het mooie en 25% voor het rijden en dan is zo'n elektrische wel prettig... Maar: je hebt gelijk, benzine is super!!!!
Een gaaf ding !!Toevallig op Marktplaats gekocht ??
![]()
Leo.
Dat kan hoor maar dan hebben ze hem toevallig nog want de Sprint van Tamiya is al enkele jaren uit productie en uit de lijst. Maar kan dus maar zo dat ze er nog eentje hebben hoor!Is volgens mij gewoon nog te verkrijgen.
Proficiat Kas . Ziet er inderdaad een leuk gaaf exemplaar uitNa heeeel lang zoeken is hij er dan eindelijk. De 90 van Polistil. In goede staat ook nog. Het mag danwel geen V6 zijn, ik ben er erg blij mee.![]()
Wat is dat internet toch een geweldig medium.
Is hier in het zuiden overigens gewoon te bestellenDat kan hoor maar dan hebben ze hem toevallig nog want de Sprint van Tamiya is al enkele jaren uit productie en uit de lijst. Maar kan dus maar zo dat ze er nog eentje hebben hoor!Is volgens mij gewoon nog te verkrijgen.