33 type 1 van Bburago is van 1983
Denk wel dat de 33 redelijk zeldzaam is,zouden er nog andere uitvoeringen van bestaan?

Je hebt een uitgeklede versie te pakkenDenk wel dat de 33 redelijk zeldzaam is,zouden er nog andere uitvoeringen van bestaan?
Omdat de meeste kleine jochies die dingen kapot speelden, ze daardoor nu relatief zeldzaam zijn en diezelfde jochies hun oude modelletje weer puntgaaf aan de collectie willen toevoegenHeel gek maar dit kan in mijn ogen gewoon geen waardevol model worden, net als de 75 omdat ik hier vroeger als kind mee speelde en ik ze nieuw in de winkel heb zien staan als heel klein jochie. Toch gek dat zoiets dan opeens 30 a 40 euro waard word![]()
Vind ik ook, kheb ze alleen al wel gezien voor dergelijke prijzen..Omdat de meeste kleine jochies die dingen kapot speelden, ze daardoor nu relatief zeldzaam zijn en diezelfde jochies hun oude modelletje weer puntgaaf aan de collectie willen toevoegen
Ik vind 30 a 40 euro overtrokken, 20 lijkt me wat gezonder (nog altijd meer dan de prijs in guldens destijds).
LEUK! kzag ze op Ebay maar heb ze niet meer gevolgd.Ik ben zeer braaf geweest dit jaar, en daarom heeft de Sint al aan mij gedacht dit jaar![]()
Gekregen :
Een doosje
Een vol doosje met daarin 6 kleinere doosjes![]()
Ik vind 20 euro al vrij veelOmdat de meeste kleine jochies die dingen kapot speelden, ze daardoor nu relatief zeldzaam zijn en diezelfde jochies hun oude modelletje weer puntgaaf aan de collectie willen toevoegenHeel gek maar dit kan in mijn ogen gewoon geen waardevol model worden, net als de 75 omdat ik hier vroeger als kind mee speelde en ik ze nieuw in de winkel heb zien staan als heel klein jochie. Toch gek dat zoiets dan opeens 30 a 40 euro waard word![]()
Ik vind 30 a 40 euro overtrokken, 20 lijkt me wat gezonder (nog altijd meer dan de prijs in guldens destijds).
Philip, m'n beste, wat moet je nou met zes dezelfde?Een vol doosje met daarin 6 kleinere doosjes![]()
Heb wel bijna heel de reeks nu in het dubbel (msn moet ik die maar gewoon terug in hun orignele doos zetten en nog 5 jaar wachtenomze te verkopen
![]()
)..