Nog maar een slepende kwestie dan:

Van een hele tijd terug alweer in deze topic, uit de collectie van Seiista Chris. Een Norev Sei met een kajuitbootje dat toch wel redelijk op schaal lijkt te zijn.
Hi,De postbode kwam met mijn pakketje.
2 maal anette43 alfa 155 wb. Een sport en een arrivederci.
Verschil is miniem, eentje zonder antenne en antraciete of zwarte velgen. Wel de mooiste modellen die ik ken van de 155 en de enige van de widebody versie.
Detail is geweldig, er zitten veiligheids gordels in en de knop om je gordel los te maken is roodgemaakt. Interieur compleet met arm steun, aan de zijkant is het knipperlichtje doorzichtig kunstof. Erg prijzige modellen maar het geld wat mij betreft dubbel en dwars waard.
Sorry voor de matige foto maar veel beter kreeg ik niet voor elkaar.
Nice car Joe, looks just like the one wich i will be getting shortly. (But a little cheaper than yours.
2 maal anette43 alfa 155 wb. Een sport en een arrivederci.
Verschil is miniem, eentje zonder antenne en antraciete of zwarte velgen. Wel de mooiste modellen die ik ken van de 155 en de enige van de widebody versie.
Hi,
Can I ask who makes these 2 alfa 155 models ?
here is model i just bought made by Remeber 1/43rd, what do you think of it ?
Saluti
alfasudjoe
Leuk, zoeen wil ik ook nog eens maar dan het liefst de Polizia uitvoering omdat deze nog het realstischt aandoet.Zo, deze kwam vandaag binnen, een RE EL REEL - ALFA ROMEO 90 in 1:16![]()
Even geduldWOW!
Die GTA is echt super! Zou er ook een fabrieksversie komen (rood met slang en grote zijklavertjes). Kan iemand aan Minichamps vragen of zij de ES30 SZ ook niet in 1:18 willen maken.
Thom