gtv-racer
Advanced Member
Advanced Member

remblokken 75

za dec 04, 2010 23:19

Dag,
Gaat dit passen op een 75 3.0V6 met brembo klauwen. Weet niet of de blokken hetzelfde zijn. Er schijnen oook Ate klauwen geleverd te zijn voor de 75 3.0V6 volgens internet sites. iig lekker goedkoop! De voorremmen dus.

Het gaat om deze blokken:

http://rover.ebay.com/rover/0/e11051.m4 ... ORS%3A1123>
Giulietta 1.6jtm
Ex:Gtv 2.0Ts Compressore
75 3.0V6 America Compressore

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: remblokken 75

za dec 04, 2010 23:23

Zo te zien gaat dat wel passen ja.. :wink:

Maar ik dacht dat je de remmen ook wel aan zou pakken gezien de pk's die jouw geblazen monster straks moet gaan produceren... :shock:

Een paar brackets om van die 4 pots brembo klauwen te monteren heb jij zo gemaakt, dat heb ik wel gezien... :wink:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

gtv-racer
Advanced Member
Advanced Member

za dec 04, 2010 23:35

Ik zit te twijfelen... Met de GTV had ik bv immitatie blokken en schijven die op waren. Iedereen riep dat de gtv standaard slechte voorremmen had. Ik toch maar eens bij tuynder de hele vooras vernieuwd (blokken en schijven) En ik moet zeggen,het remt gewoon bere goed. Ik zeg niet dat het niet beter kan maar slecht is het zeker niet. Ik ben er gewoon bang voor dat het bij de 75 het zelfde verhaal is. De helft rijd hier rond met oude remmen. Straks is alles gereviseerd en weer vers.In het totaal komt er maar iets van 20 klio bij. Daar kan het dus niet aan liggen.

Dus wat ik eigenlijk wil weten of er iemand met een komplete nieuwe set remmen ook klachten heeft over het remmend vermogen. En dan wel alles orgineel. Geen immitatie blokken of schijven!
Giulietta 1.6jtm

giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

za dec 04, 2010 23:49

De racers gebruiken ook origineel spul. :wink: Als je Brembo schijven gebruikt icm goede blokken en verse remvloeistof dan remt het niet verkeerd. Maar een v6 is wel een heel pak zwaarder als een TS of een TB terwijl ze dezelfde remmen hebben. :? Ik vind de standaard remmen niet fijn maar ik ben wel erg zwaar op remmen... :oops:

Het probleem is niet echt het gewicht dat er bij komt, het probleem is dat je (veel) meer snelheid kunt ontwikkelen op een recht stuk en dat moet je er dus weer uitremmen voor een bocht. :wink:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

gtv-racer
Advanced Member
Advanced Member

zo dec 05, 2010 00:09

Zal er nog eens over nadenken. Heb iig het orgineel spul om eens een keer te testen. bevalt het niet dan gaan we meteen naar 4 pods. Ondertussen houd ik een oogje open op mp. Wat moeten een paar goed gebruikte ongeveer kosten...?
Giulietta 1.6jtm

Terug naar “Algemene Technische vragen”