Als het gelijk is aan en 2.0TS, dan is het goed te doen, stelt eigenlijk niet zo veel voor.
Aan de voorkant heb je een inbus van 7mm nodig voor de geleidepennen (die tip had ik toevallig hier eens gezien). Bestel/regel die vooraf, de automaterialenzaak heeft hem wellicht niet op voorraad.
Achter heb ik de schijven niet gedaan, maar kwam er wel achter dat de remklauw vast zit met bouten met kop 1/2" (waar ik toevallig een goede ringsleutel van in de kist had ziten). En achter moet je ook de remzuigers terugdraaien. Daar is speciaal gereedschap voor. Bij een 33 heb ik dat met een waterpomptang gered, geen ervaring met de 156.
En zoek even zo'n werkplaats CD op, staan werkwijze en aanhaalmomenten in. Let er wel even op of die momenten logisch klinken, ik meen mij te herinneren dat er bij de achterklauw eentje stond die veel te hoog was voor de maat bout.
Een aantal bouten zijn voorzien van loctite (blauw), maar dat zie je vanzelf als je ze los haalt. Monteer ze daar ook weer mee.
En waarschijnlijk ten overvloede: Wel gelijk ook nieuwe blokken monteren.