Aangezien de 90 die ik net heb aangeschaft niet meer helemaal (nou ja eerder helemaal niet) strak in de lak staat wil ik d'r op een gegeven moment laten overspuiten. Zo heeft het dak voor het grootste deel geen blanke lak meer en heeft de vorige eigenaar met net een ander kleurtje diverse delen "professioneel" bijgespoten. Heeft iemand tips en informatie over hoe auto's aangeleverd moeten worden, goeie bedrijven en natuurlijk de kosten. Tis een vraagje voor de toekomst, aangezien eerst de deuren en spatborden vervangen moeten worden.
Vragen waar ik nu bijvoorbeeld tegen aanloop:
- Hoe moet de auto aangeleverd worden?
- In hoeverre is het mogelijk / slim om de auto in een andere kleur te laten spuiten (moet dan ook het hele interieur eruit om de binnenkant netjes te spuiten bijv.)? Novanta is nu Grigio Neutro 768 en ik zit te twijfelen om m in deze kleur te laten of te kiezen voor (bordeaux) rood of nero.
- Hoe moet een auto aangeleverd worden (kaal en beplakt of gewoon neerzetten)?
- Wat te doen met de diverse deukjes en "professioneel" opgelapte (roest)schades van de vorige eigenaar?
- Wat mag een redelijke spuitbeurt kosten?
De auto wordt en zal in de toekomst voor dagelijks gebruik ingezet worden. Het is dus niet zo dat elke oneffenheid eruit gehaald moet worden, maar auto moet wel knap worden.
Iemand misschien wat tips? Alvast bedankt.