Hans33sw
Guru Duplice
Guru Duplice

oops! CJIB weer rijk

ma jul 12, 2010 14:49

klik!

gelukkig reed ik daar niet, heb zondag wel even van de rust gebruik gemaakt... :? :roll: :oops:

imo worden de aangegeven maximumsnelheden ook wel heel laag aangehouden, maargoed, ik heb er niet voor gestudeerd!
het zal me niets verbazen als het op meer plekken in het land wordt gedaan! beetje gas terug en opletten dus

Vitorio
Full Member
Full Member

RE: oops! CJIB weer rijk

ma jul 12, 2010 14:58

gadver, struikrovers :S

doorgaans vind ik de maximum snelheid ook erg laag bij wegwerkzaamheden, er is vaak goed door te rijden, zelfs met veel verkeer om je heen, laat staan 's avonds of 's nachts als er niemand aan het werk is, en je zo goed als alleen op de weg bent.

MartijnGTA
Guru Duplice
Guru Duplice

ma jul 12, 2010 18:44

Zolang er geflitst wordt als er ook daadwerkelijk aan de weg wordt gewerkt vind ik het nog wel een goeie actie. Zou niet graag in de schoenen staan van de wegwerker die zijn werk moet doen naast het verkeer dat de snelheidsbeperking massaal aan de laars lapt en met 100+ km/uur langs raast.

Beter dan het nutteloos flitsen met onopvallende auto's of zelfs vaste palen op volstrekt ongevaarlijke stukken weg. Enkel en alleen om de staatskas te spekken. Zet dan een opvallende paal bij elke school (en bekeur meteen de aardsluie huismoeders/vaders die het kroost elke dag met de auto naar de 2 straten verder gelegen school brengen en de koets willekeurig langs de weg zetten en daarmee onoverzichtelijke situaties voor het kleine grut creeren).
Nu:
156 GTA
156 Crosswagon x2
(SCARB 5781)

Ooit: 156 1.8 SW gaz, Giulietta Multi Air, 75 1.8IE, 155 2.0 16v

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

ma jul 12, 2010 19:01