Zet er wel even een kleine kanttekening bij....
Ik heb de auto zelf al in geen vijf jaar meer gezien, en helaas heb ik in dezelfde periode ook geen contact meer gehad met mijn vader. Of hij deze auto dus nog heeft, geen idee. Ik geloof niet dat hij hem ooit weg zou doen hoor, maar ja, na de scheiding van mijn ouders heeft hij misschien geen keus gehad, zou het niet weten.
Belde gisternacht meteen mijn moeder op met de mededeling dat ik de vorige eigenaar had gevonden van "de Alfa". Ben meteen overladen met mooie verhalen uit die tijd, zal het even resumeren:
Waarschijnlijk heeft mijn vader hem in '76 of zo direct van je overgenomen. De auto was toen nog donkerblauw. De auto is toen helemaal gestript en gerenoveerd. En in de originele rode kleur gespoten.
Mijn ouders zijn er nog mee op vakantie geweest naar Engeland, alwaar de Alfa zich heldhaftig heeft gedragen als ik mijn moeder moet geloven.
Problemen kwamen echter toen de motor vastliep. Dit is eind jaar '70 begin jaren '80 geweest. Sinds die tijd staat ie dus ook stil. Ik heb (ben van '82) de auto dus nog nooit zelfstandig zien rijden.
De auto is uit eindelijk in onze garage beland, waar hij als opslagplaats diende voor de tuinmeubels (Schandalig, maar ik had er niks over te zeggen

) Het laatste wat ik er nog van weet is dat na de laatste verhuizing de auto in een boerenschuur is gestald in Genderen (Noord-Brabant).
Foto's liggen voor een deel bij mijn moeder, zal ik zo snel mogelijk inscannen voor je en doormailen.
Verder ga ik even bedenken hoe ik kan informeren of mijn vader de auto nog heeft. Ik ga even e.e.a. voor je uitzoeken, zodra ik meer weet laat ik het je weten!
155 2.0 8v '94 | 156 2.0 16v '99 | 156 SW 2.0 16v '01 | 145 1.9 JTD '01 | GT 1.8 16v '05 | 156 SW 1.9 JTD 8v '05
159 SW 1.7 TBi '09