De meeste mensen hier zullen mij (of iig mn naam) wel kennen..
Ik zal me(ons) even een beetje voorstellen..
Wij zijn Aukje (24) en Bart (23) en wonen in Helmond. We hebben allebei een grote liefde voor auto's, en dan voornamelijk Alfa.. Bart heeft een 155 2.5 v6 gehad, maar is nu verkocht.. Voor de vakantie hebben we een Volvo 850T5 gekocht, want we moesten toch iets groots hebben. Die gaat binnenkort de verkoop in(als de andere auto klaar is). Die andere auto is een 156 Berlina GTA. We hebben die gekocht met voorschade en zijn m nu aan het opknappen..Zodra die klaar is kan het feest beginnen..
Aukje heeft alijd een zwarte 33 1.4 gehad (die kennen de meeste wel denk ik, met die sticker op de motorkap). Die hebben we ook verkocht want ik wilde wat snellers.. In het weekend zijn we naar wat alfa's wezen kijken.. Naar 3x een 145 Qv en een 33 Qv. De 145's waren 3x niks..De 33 wel!! Ik was meteen verkocht... Het is een rode (en nog redelijk goed rood ook). Er zijn wel een aantal dingen die eraan moeten gebeuren;
nieuwe uitlaat (dubbele pijp)
grote beurt
gril (zit er nu niet in)
Andere interieur
sportstuurtje
trekhaak eraf
verlagen
spuiten
en nog veel kleine dingen enzo..
Langzaam aan zijn we van alles eraan aan het verbeteren..Ik kan niet wachten tot ie helemaal klaar is!
Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen..
Hier wat foto's van onze auto's die we hebben (gehad)
De 155

De volvo

Oude 33

Samen

Nieuwe 33