is er iemand die een pagina in het klaverblaadje voor me kan scannen?
het gaat hier om de pagina met een beige alfetta sedan met voorschade.
Ramptoeriste ben je ook he?Het is een fotooke van mijn hand , dus als je graag het groter formaat hebt , dan hoor ik het wel .
Helaba Krokodillenzaagtand . Deze Bella stond daar gewoon geparkeerd hoor . Gewoon toerist dus .Ramptoeriste ben je ook he?Het is een fotooke van mijn hand , dus als je graag het groter formaat hebt , dan hoor ik het wel .![]()
![]()
Gewoon een toerist die kickt op "verrimpelde" dingenHelaba Krokodillenzaagtand . Deze Bella stond daar gewoon geparkeerd hoor . Gewoon toerist dus .
Maar wel netjes geschorenGewoon een toerist die kickt op "verrimpelde" dingenHelaba Krokodillenzaagtand . Deze Bella stond daar gewoon geparkeerd hoor . Gewoon toerist dus .
Maar wel netjes geschorenGewoon een toerist die kickt op "verrimpelde" dingenHelaba Krokodillenzaagtand . Deze Bella stond daar gewoon geparkeerd hoor . Gewoon toerist dus .