zo weer ff tijd voor een update....
de schuur is zoals velen al gezien hebben nu opgeruimd en heb in de tussen tijd veel nagedacht over de biscione.... en besloten haar echt geheel de behandeling te geven die ze verdiend en geen opknap werk te geven maar echt volledig aan te pakken en dus uit te kleden...
wat mij tot een volgend probleem bracht... als ik dit ga doen gaat het allemaal nog veeeeeeeeel langer duren voordat ik weer lekker alfa kan rijden en dat word hem dus gewoon niet.

er moest dus een oplossing komen om die honger te stillen binnen korte tijd lekker te kunnen rijden in een belastingvrije bella....

toen kwam floor op mijn pad en bood mij een mogelijkheid tot dit beide

thanks for that! ik ben naar floor gegaan en heb de bella bij hem uit zijn schuur gehaald en op de kar geladen. (floor als je foto's hebt mag je ze plaatsen van het opladen

) toen naar huis gebracht en bij haar zusje gezet.
toen bedacht hoe ik het ging aanpakken. en de aanpak is simpel en leuk..... de bedoeling is eerst de kale 1300 weer op te bouwen en het nodige laswerk te doen. dan word ze MATBRUIN!!!! en laag het doel is APK en rijden mooi hoeft het niet te worden maar als dat ook lukt is het meegenomen. de nuova moet worden voorzien van een een super front met golf 1 lampen super motorkap die ik als het goed is al via rick te pakken heb en super achterklep. de deuren worden gebruikt van de biscione aangezien ze te slecht zijn voor wat ik met de biscione wil en nog te redden zijn voor de mean juul....
ik wil er uiteindelijk graag kuipjes en een kooi in hebben voor het zicht niet voor het circuit moet gewoon fun zijn, dat is het belangrijkste.... wel is alle bituum er al uit en word ze aan de binnen kant wit geschiilderd zodat alle mogelijkheden er wel zijn om er de baan me op te gaan. heb ook al een setje 15" velgen geregeld in de vorm van diep licht metaal steek 4x108 nu alleen nog met naafgat van 60mm en dit zal naar 70 moeten.
ook heb ik nog een keienvanger liggen die er ook onder komt. ik zal veel mensen tegen zere been aanschopen met mijn verbouwing en de manier waarop maar dit is voor mij gewoon leuken red er wel een giulia mee als ik zag op de bodem hoe er plaat in was gekit en popnageld is het maar goed dat ik plaat zat heb om te lassen hahaha
zal proberen zoveel mogelijk weer aan foto's te doen zodat het gevolgd kan worden....

Met vriendelijke groet Pieter.
Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...