Beste allemaal,
Vorige week heb ik een "nieuwe" motorkap gemonteerd op de 155. Probleem was in eerste instantie dat de kap niet lekker sloot aan de bestuurderskant. Toen dat euvel was verholpen door de pin in de motorkap iets bij te stellen, diende zich het volgende probleem voor: de kap ging niet meer open... Toen maar even laten zitten voor wat het was en terug naar huis gereden.
Eenmaal thuis kreeg ik de kap weer open (met een beetje brute kracht). Misschien dat de lange terugrit er voor had gezorgd dat de pin van de motorkap los was geschoten??
Van de week heb ik de pin nog eens willen bijstellen, zodat deze precies in het midden van het gat zou vallen, waardoor de kap weer normaal open en dicht zou moeten gaan.
Helaas kwam de pin toch niet mooi in het midden uit toen ik de kap dicht deed, met als gevolg dat de kap nu écht met geen mogelijkheid meer open wil...
---
Als ik van binnenuit de kap wil openen schiet de bijrijderskant wel los, maar de bestuurderskant blijft dus met de pin in het gat hangen. Heeft iemand hier enig idee hoe ik dit kan oplossen zonder meteen de kap of de grill te forceren/slopen??