giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

offerte vragen voor bestellen...

do aug 21, 2008 15:58

heb weer een flinke financiele aderlating gehad zojuist.. :evil:

Moest dik 80 euro afrekenen bij de Brezan voor een koppelingsslang van een 145. :( De originele slang bestaat uit 2 slangen die aan elkaar zitten met een draaibare koppeling, dit om het monteren van de slang mogelijk te maken zonder een van de cilinders eraf te hoeven halen om rond te draaien. Bij verschillende automaterialenzaken kon ik beide slangen niet krijgen en werd ik naar de dealer doorgestuurd.

Afgelopen vrijdag dus bij de dealer geweest en die zou ze maandags bestellen ( het was 12.15 u en ze konden maar tot 12.00 u spullen bestellen. :? ). maandag aan het eind van de middag kreeg ik een telefoontje, de slangen waren niet leverbaar. :( Ik terug naar de Brezan, daar zijn ze vrij behulpzaam, en daar anderhalf uur rondgescharreld in het rek met remslangen e.d. om iets te zoeken dat ik kon gebruiken. Na ongeveer elk doosje open te hebben gehad en nog niks te kunnen gebruiken stelden ze mij voor om de oude slang op te sturen naar hun leverancier, die zou hem dan namaken.

Aangezien ik toch iets moest heb ik hier maar mee ingestemd en heb ik aangegeven hoe ik de slang wilde hebben. De draaibare koppeling heb ik nu op het uiteinde laten zetten zodat ik maar 1 slang nodig heb. Wetende dat een normale slang meestal maar iets van 10 a 15 euro kost en de originele 2 slangen bij de dealer 56 euro ging ik ervan uit ook zo rond de 40 a 50 euro uit te gaan komen.

Vandaag ging ik maar eens informeren of de slang er al was en warempel hij lag klaar. De jongen achter de balie schrok een beetje van het bedrag dat de computer aangaf en vroeg of ik een prijs had afgesproken. Toen ik vertelde niks te weten van een prijs vertelde hij dat de slang eigenlijk 115 euro zou moeten kosten. Daar viel ik nog net niet van om.. :roll: Meteen gaf hij aan te gaan kijken wat hij aan die prijs kon gaan doen( ken hem redelijk goed en veel van mijn vrienden halen daar ook spullen voor het werk e..d.). Uiteindelijk kwamen we uit op 80 euro en een beetje voor de slang, wel kreeg ik op wat andere aankopen een flink hogere korting als normaal om het nog een beetje te compenseren.

De moraal van dit verhaal is dat dit voor mij de laatste keer geweest is dat ik iets laat maken zonder een duidelijke prijsopgave :!: . voor dit geld had ik ook een mooie rvs ommantelde slang kunnen laten maken namelijk. :(

Baal er goed van dat ik dit zojuist heb af moeten rekenen maar uiteindelijk is het toch mijn eigen schuld. :oops:

Groeten Remco
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Terug naar “Het Forum Café”