Is goed te doen, beste is een doppendoos te hebben met afdoende verlengers + 1 kruiskoppeling. Bij cylinder 4 kan je de kruiskoppeling goed gebruiken aangezien je net onder een hoek het gat in moet, het enige andere wat je mag doen is voor cylinder 1 de carterontluchtingsslang (3x woordwaarde

) naar olie-condens reservoir losmaken en voor cylinder 2 even de stationair-stappenmotor ont-stekkeren.
Let wel op: de meeste, zo niet alle, standaard 21mm bougiedoppen zijn de dik! Het gat is dusdanig krap, dat als het kleppendeksel tov. de cylinderkop ook maar een klein rotbeetje verschoven is, de dop gewoon niet past en stuikt op het randje cylinderkop/kleppendeksel. Ook de bougiegat-pakkingen steken vaak iets in het bougiegat, waardoor je dop er ook niet echt in wilt.
Ik vraag me ook af wat voor doppen de dealer gebruikt, de automaterialenzaak stond me heeel schaapachtig aan te kijken

toen ik om een bougiedop vroeg die een zo klein mogelijke diameter had.
Ik heb mijn bougiedop (21mm uit een doppenset) af gedraaid tot de diameter minimaal was, of wat ik nog verantwoordelijk vond om er nog kracht op te kunnen zetten. De bougiegat pakkingen die uitstaken heb ik met een scalpel te grazen genomen.
Maar als je alles bijelkaar hebt; reken op half uurtje werk als je het op je gemak doet (pakkingen wegsnijden niet meegerekend).
Oh en pas op dat er nie teveel rommel in de bougiegaten valt, dat zou in je motor terecht kunnen komen.
Cheers
Martijn