dannyoost

maatvoering boxen alfa 156

wo jun 04, 2008 15:29

hallo,

ik heb sinds kort ook een alfa.
het is een alfa 156 salespeed 2.0 uit 2000

ik zou graag de maatvoering van de boxen willen weten (voor, achter, overal ;) )

al vast bedankt.

Groeten Danny

SpeakerDocktor
Newbie
Newbie

RE: maatvoering boxen alfa 156

wo jun 04, 2008 18:28

als ik het goed heb, of iig is dit zo bij mn pa zn 156:

Voorportieren:
tweeter bovenin bij de handgreep ~ 2" / 5cm
woofer onderin 6,5" / 16,5cm

Achterportieren:
woofer onderin 6,5" / 16,5cm

Hoedenplank is een beetje vaag, er zitten uitsparingen+bedrading voor ovale 6x9" (~15x23cm) speakers alleen worden er fabriek-af nooit speakers gemonteerd. Ook zitten er geen schroef bevestigingen, dus die zal je dan zelf moeten maken. Overigens zal de hoedenplank vrij snel gaan meetrillen/rammelen als je er 6x9" geweld in gaat zetten.

Als je een BOSE systeem hebt, zitten er geen tweeters bovenin de voorportieren maar zijn de speakers onderin de deur co-axiaal. Op/aan/bij de hoedenplank zit aan de rechterzijde, onder het speakerrooster, een 22cm (sub)woofer (via een plastic adapter) en aan de linkerzijde onder het linker speakerrooster ligt de versterker.

Groeten
Martijn
Als het nu laag water is, liggen de boten dan hoger?

GTV V6 TB + Squadra
www.Alfa916register.nl

Bert-155
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: maatvoering boxen alfa 156

wo jun 04, 2008 19:34

Hoedenplank is een beetje vaag, er zitten uitsparingen+bedrading voor ovale 6x9" (~15x23cm) speakers alleen worden er fabriek-af nooit speakers gemonteerd. Ook zitten er geen schroef bevestigingen, dus die zal je dan zelf moeten maken. Overigens zal de hoedenplank vrij snel gaan meetrillen/rammelen als je er 6x9" geweld in gaat zetten.

Groeten
Martijn
Niet in elke hoedenplank zitten uitsparingen :wink: En mijn hoedenplank trilt behoorlijk..zonder speakers :lol:

dannyoost

RE: maatvoering boxen alfa 156

do jun 05, 2008 00:57

@speakerdokter thx :):):)

Terug naar “Algemene Technische vragen”