jopie

alfa 164 wil na sluiting niet starten

do jan 17, 2008 21:46

hallo ik heb net een alfa 164 gekocht een 2l ts uit 1997 dit trouwens mijn tweede geworden had er 1 uit '93 in het jaar 2000 op gas
en daar had ik heel veel plezier en sindsdien heel veel auto's gehad waaronder bmw mercedes mits sigma opel omega enz...
maar ik vond de 164 toch het beste met hoge snelheden gewoon een top auto maar nu.....
ik hen toen leren stoelen gekocht oude type 164 qv ingebouwd in de mijne en toen ben die 2 plastiekke kapjes vergeten te monteren die achterin horen dus maaktte ik een sluiting en nu als ik mijn sleutel omdraai voor kontakt dat gaat niks aan alleen mijn airbag lampje gaat nog aan en hij maakt ook de normale startbewegingen maar start niet
toen heb ik de anwb erbij gehaald en heeft alles doorgemeten bij de motor kap en meet 5 volt ipv van 12 volt en na alle metingen gezegd dat mijn dashboard printplaat stuk is en nu is is mijn vraag of die man gelijk had want mijn airbag lampje gaat wel aan
weet iemand mij hierbij te helpen

lex thissen

RE: alfa 164 wil na sluiting niet starten

vr jan 18, 2008 14:36

Hoi Jopie.

Ik neem aan dat het probleem begonnen is na het monteren van electrische stoelen?
Dan zou ik eerst DIE zekering er uit gooien ( als die nog heel is :? ), dan de accu nog eens nameten ( alhoewel het erop lijkt dat de accu nu kapot is ). en dan nog eens proberen, met eventueel een verse accu.

Hopelijk is de bedrading niet met elkaar versmolten.

Lex.

Terug naar “Algemene Technische vragen”