Volgens die site 3 tot 5%? En die 3% gaat dan in de (o.a.) versnellingsbakken... in mijn geval komt dat neer op precies 100 milliliter.
Ha, jij kunt rekenen - de rest kun je gebruiken in de motor als toevoeging bij de olie... - dan volstaat in de bak dus veel minder als ik uit mijn hoofd dacht.
Ik had een vrij moegestreden 2 literblok en een liefje in Maastricht - en reed vanaf Utrecht 's avonds minimaal 2x in de week heen en later terug

Met het 1300 asje achter en BMW's in mijn vizier moest ik vaak bewijzen dat de juul het nakijken verdiende.....
Die motor is behalve de uitgelubberde klepgeleiders Redelijk in orde ! En echt een zwaar leven gehad! Vaak Toerenteller dik het rode vlak in, enz enz....Of het is toeval of dit middel hielp eraan mee...
Maatje van mij rijdt als sinds "mensenheugenis" in een vale Beige 2cv4 uit '73 met zijn leuke luchtinlaatsetje en aangepaste carb rijdt hij nu zo'n 20 jaar op de snelweg 130 echte km's Zomer -winter - altijd...
Heeft natuurlijk al een motortje/bakje of wat versleten na 3 ton, maar de slijtage gaat minder hard met dit spul (luchtkoeling - smering is dan erg belangrijk - ReesCees heeft ook 2cv verleden en beaamde dit eerder ....