het zal je spider maar zijn .... had laatst een rookpluimpje onder mijn stuurkolom en was al in de stress.
maar als je dit ziet dan schrik je je toch wezenloos.
een auto van iemand hier ?
wens de eigenaar veel sterkte met het verlies .

Laat het hem/haar maar niet horenSpieder rijden in november is best lekker, mits er een goede kachel in zit.![]()
dat bedoel ik !!! ... wat een eikels ...Quote.... en nadat er met enig gevoel voor humor werd gezegd: "Brand meester!!!!!", vertrokken ze weer naar de kazerne. Berger Poort heeft de auto afgevoerd.
lekker als dit jouw spidertje is en je leest dit bericht
als jouw huis in brand staat moet je die "eikels" ook maar niet bellendat bedoel ik !!! ... wat een eikels ...Quote.... en nadat er met enig gevoel voor humor werd gezegd: "Brand meester!!!!!", vertrokken ze weer naar de kazerne. Berger Poort heeft de auto afgevoerd.
ok al was het een volkswagen ... je auto in de brand lijkt me wel heel erg ... je kunt niets meer doen en ziet hem voor je ogen
tot een schroothoop veranderen
snap best dat brandweerlui , ambulancepersoneel etc. heel goed werk doen ... maar dat de humor erbij komt over andermans leed daar kan ik persoonlijk slecht tegen .als jouw huis in brand staat moet je die "eikels" ook maar niet bellendat bedoel ik !!! ... wat een eikels ...Quote.... en nadat er met enig gevoel voor humor werd gezegd: "Brand meester!!!!!", vertrokken ze weer naar de kazerne. Berger Poort heeft de auto afgevoerd.
ok al was het een volkswagen ... je auto in de brand lijkt me wel heel erg ... je kunt niets meer doen en ziet hem voor je ogen
tot een schroothoop veranderen