hubertus

lambdasonde

ma nov 06, 2006 15:37

moet een lambdasonde origineel alfa zijn of mag er ook bv een bosch lambdasonde worden ingeplaats

gr huub

mafkees

RE: lambdasonde

ma nov 06, 2006 16:16

volgens mij is de originele een bosch.....

164 Q4

ma nov 06, 2006 16:50

Mag zelfs zo'n goedkoop universeel dingetje zijn. Het aantal draden moet natuurlijk wel kloppen.

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma nov 06, 2006 19:08

Lambdasonde zou ik origineel kopen. Een kennis van me heeft ooit eens een universele gemonteerd en kreeg de CO waarde niet meer goed tijdens de APK. Gaf meer aan dan toegestaan. Originele gemonteerd en het probleem was weg. Het aantal draadjes klopten wel.

mafkees

ma nov 06, 2006 19:13

het altijd een vriend van een kennis en daar weer een neef van :lol: die heeft een................

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: lambdasonde

ma nov 06, 2006 19:21

het altijd een vriend van een kennis en daar weer een neef van :lol: die heeft een................
Ik heb geen auto met lambdasonderommel gelukkig.

Speeder

ma nov 06, 2006 19:33

O o, jij geeft zeker helemaal nix om de natuur.... :lol:

Andretti Molletti

ma nov 06, 2006 19:38

Elektrische auto's hebben geen lambdasonde nee!

:lol:

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma nov 06, 2006 20:24

O o, jij geeft zeker helemaal nix om de natuur.... :lol:
Jawel hoor. Ik heb plenty onkruid tussen de klinkers. :evil: :wink:

164 Q4

di nov 07, 2006 16:23

Lambdasonde zou ik origineel kopen. Een kennis van me heeft ooit eens een universele gemonteerd en kreeg de CO waarde niet meer goed tijdens de APK. Gaf meer aan dan toegestaan. Originele gemonteerd en het probleem was weg. Het aantal draadjes klopten wel.
Die kan natuurlijk best wel kapot geweest zijn, heb ik ook wel eens met een nieuwe Golden Lodge bougie gehad. Zelf rij ik ook met 2 van die goedkope sensoren in m'n Q4. Maar ook een Bosch bij de groothandel is aardig wat voordeliger als dat je 'm bij de dealer haalt.

MightyMarcel

di nov 07, 2006 17:17

nee, maar niet iedereen kan in oude zooi.. euh auto's rondrijden ;) daarvoor zijn er niet genoeg.

Terug naar “Algemene Technische vragen”