Ben reuze benieuwd naar meer foto's

Zo, hier maar verder?Eeejj die bovenste foto's had ik idd niet eerder gezien... Ik vind de koplampen op het eerste gezicht wel erg groot en erg rond.. Doet me een beetje aan de mercedes e-klasse denken van 1996![]()
maar misschien dat het wel heel mooi en heel speciaal wordt als we hem in zijn geheel te zien krijgen. Apart is het in ieder geval zeker weten. Eindelijk weer iets onderscheidends in de compacte middenklasse. Zal mij benieuwen!!!
Nou je het zecht, leuk retro element!Tis moeilijk te zien maar de koplampen doen mij denken aan de Spider lampen met de Carello covers.
Zo te zien zijn ze een stuk ronder, die van de Thesis lopen meer in een punt naar beneden:Als het maar niet op de Lancia Thesis lampen lijkt.......
Misschien zijn de foto's dan ook niet per ongeluk gelekt, maar bedoeld om de publieke reacties te meten?Schijnt een studiemodel 1:1 te zijn..........
Wie weet?Misschien zijn de foto's dan ook niet per ongeluk gelekt, maar bedoeld om de publieke reacties te meten?Schijnt een studiemodel 1:1 te zijn..........