Veel geld: complete vooremset van een A merk (AP brembo tarox Mov-it) reken op iets van E2000 incl alles. (eerder meer dan minder als je echt alles rekent) Je hebt dan pannekoek schijven van om en nabij 300mm (dus 16"velgen nodig) en 4 of 6 zuigeremtangen. Vermoedelijk heb je dan ook grotere hoofdremcilindr nodig als je niet met rempedaal tegen het schutbord wil zitten voordat je remmen goed aangrijpen..........
Andere optie is de RS remmodificatie (147 gta schijven met originele 75 tangen met een afstandstuk) check z'n site dacht hiervoor Dacht iets van E600.
Nog een optie: SZ voorremschijven met girling 4 pots tangen van een volvo 240 (turbo?) Kosten totaal circa E600
Verstandigste en goedkoopste optie voor een straat auto
- schutbord bij pedalbox opstijven
- hitteschilden bij remschijven weg
- mistlampen eruit en binnenwielbakken inzagen zodat lucht bij wiel/remschijf kan komen
- kwaliteits remslangen (telfon/rvs wapening)
- kwaliteits remolie en minimaal elk jaar verversen en voor een track day (en goed ontluchten!!)
- goede remblokken, voor straat zou ik pagid blauw proberen. Komen op mijn auto zodra de mijn huidige blokken op zijn. Als je over stapt op andere blokken dan of je schijf ietsje afdraaien of gewoon nieuwe schijven.
Het is maar net wat je wilt met de auto en wat je ervoor over hebt. Je kan ook de wegligging en je eigen stuurkunst (

) aanpakken, hoef je niet zo hard meer te remmen voo de bocht..................
Mzzl,
DJ