DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Versnellingsak aanpassingen

vr apr 21, 2006 16:29

Hallo,

De bak van m'n ring TS is dringend aan revisie toe. Nu wilde ik het gelijk goed aanpakken en ook gelijk de tandwielen verlichten. De meningen zijn hierover verdeeld maar ik zie hier wel wat in. De koppelingdrager wil ik trouwen ook gelijk verlichten. De motor blijft gewoon dicht, daar mankeerd helemaal niks aan. Komt later wel.
Nu zoek ik een goed adres om de tandwielen te laten verlichten. Ergens waar ze ervaring hebben hiermee. Een machine fabriek of revisiebedrijf waar ze do en don'ts van deze grappen al hebben uitgevonden. Voor de duidelijkheid, ik wil rechtsteeks terecht bij degene die deze bewerkingen zelf doet. Om de tussen handel heen dus. De bak vervolgens opbouwen en 50%sper maken en onder de auto hangen doe ik ook wel zelf.

Gr,
DJ

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

RE: Versnellingsak aanpassingen

ma apr 24, 2006 08:02

Niemand iets zinnigs te melden hierover?!

Theo Romeo
Advanced Member
Advanced Member

ma apr 24, 2006 21:46

Hey DJ,

Ik meen dat ik hier op het forum wel eens iets over gelezen heb, ik dacht van de hand van Scuderia1. Je zou eens een PB'tje kunnen sturen. Verder kan ik je niet helpen helaas...
Theo Romeo
Afbeelding

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

ma apr 24, 2006 23:09

Jaco bellen?
JS racing....
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

ma apr 24, 2006 23:23

@berlinista: Het Jaco al gesproken en zie hem later weer (zwaardere motorsteunen ophalen) Hij zag tandwielen verlichten niet zitten. Ik ben zo eigenwijs er anders over te denken..................

Gr,
DJ

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Versnellingsak aanpassingen

di apr 25, 2006 21:39

@berlinista: Het Jaco al gesproken en zie hem later weer (zwaardere motorsteunen ophalen) Hij zag tandwielen verlichten niet zitten. Ik ben zo eigenwijs er anders over te denken..................

Gr,
DJ
Oei ik ken Jaco ook... Als hij het niet ziet zitten, zou ik het niet doen.

Maar ik heb net wat gevonden over verlichten van tandwielen:

Artikelnummer 8.3007.0
Omschrijving Tandwielen bewerken 28% lichter
Aanvulling Voor meer informatie neem telefonisch kontakt met ons op telefoon nummer 0543-451906
Zijde NVT
Bouwjaar
Benodigd aantal 1
Prijs € 665,00
Aantal

Prins bredevoort

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

di apr 25, 2006 23:02

@Roy: ja die ken ik ook maar die E655 bevalt met niet zo. Henk dit ook echt niet zelf........Ik zoek de kortste weg dus zelf rechtstreeks maar de machinebankwerker en dan wat euro's in de zak houden. Weet er nog genoeg bestemmingen voor......

Gr,
DJ

Terug naar “Algemene Technische vragen”