Ik begrijp hier dus uit dat de advertentie ten onrechte verwijderd is maar dat het aan MIJ ligt?
Nee, dat staat er niet, ik schreef: "heb
ik deze aangezien voor een soortgelijke advertentie."
(...) Als ik geweten had dat Dink het was, had ik het ws geheel en al per PB geregeld... (...)
Jammer dat je dat onderscheid maakt. Waarom zou je wel zo van leer mogen trekken als je het gezegd [EDIT: maffe typo, ik bedoelde 'gezicht'] van de andere partij níet kent?
Ik kan me best voorstellen dat de anonieme actie irritatie oproept. Is mij lang geleden ook gebeurd. Toen ik zelf nog geen mod was, is een advertentie verwijderd. Van jawel... een Volvo. Geen bericht van gekregen. Dat stoorde mij behoorlijk en heb dan ook een vraag gepost: "Ik snap best dat de advertentie wordt verwijderd als die in strijd is met de regels, maar waarom zonder bericht?" Kreeg er ook een antwoord op: "Ja, had moeten gebeuren". Zo kan het dus ook.
Schoot het PB er dit keer bij in, vrijwel altijd plaatsen we een bericht in het topic of sturen we de topic starter een PB. In 95% van de gevallen komt er een reactie als "OK, geen probleem".
Volgens mij had ik in onze digitale discussie al gezegd dat we bezig zijn met het formuleren van het beleid. Dat is niet een kwestie van even een paar regels neertikken, publiceren en daar wordt iedereen dan maar aan gehouden.
Juist door dat brede scala aan grensgevallen ('wat is Alfa-gerelateerd', 'wat is commercieel') moet dat getoetst worden aan de dagelijkse gang van zaken en daar is ook genoemde discussie met jou input voor.
Ik lees in één van de reacties dat we jou moeten uitnodigen voor een bak koffie, ik geloof dat dat met de Onderdelendag wel goed komt?
Hm, ik zie iets in deze draad wat er niet thuishoort, maar durf het geen 'topicvervuiling' te noemen

.
Kan dat knulletje wel slapen met die herrie hier?