Onder een andere naam een account aanmaken?Daar kan ik niet meer op![]()

Technisch niveau daar is helaas een stuk lager als hier.

Onder een andere naam een account aanmaken?Daar kan ik niet meer op![]()
Geprobeerd, maar ze hebben al mn ip's geblokkeerdOnder een andere naam een account aanmaken?Daar kan ik niet meer op![]()
![]()
Technisch niveau daar is helaas een stuk lager als hier.Bovendien zitten er een paar op die toch wel erg eigenwijs zijn en je dan net behandelen of je achterlijk bent als ze het niet met je eens zijn...
wat is het verschil met hier dan..........................................Bovendien zitten er een paar op die toch wel erg eigenwijs zijn en je dan net behandelen of je achterlijk bent als ze het niet met je eens zijn...
hier is het toch veel gezelligerVreemde zaak want het ARTC valt toch inmiddels onder de SCARB?
Valt wel op dat een hoop ARTC-ers ineens hier rondhangen...
Hier mogen ze je reactie niet weg-modderen.wat is het verschil met hier dan..........................................Bovendien zitten er een paar op die toch wel erg eigenwijs zijn en je dan net behandelen of je achterlijk bent als ze het niet met je eens zijn...
En mag je kritiek hebben op het bestuur en moderators (welke ook nog eens verschillende personen zijn).Hier mogen ze je reactie niet weg-modderen.wat is het verschil met hier dan..........................................Bovendien zitten er een paar op die toch wel erg eigenwijs zijn en je dan net behandelen of je achterlijk bent als ze het niet met je eens zijn...
Vanwege het dure prijskaartje heb ik uiteindelijk alle slangen voor de originele vervangen. Maar kan me zo onderhand wel indenken dat deze slechter of niet meer leverbaar zijn.Wat heb jij uiteindelijk gedaan en waarom?