Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

Laten zoals het nu is.
21%
52
Laten zoals het was.
28%
69
Laten zoals het was maar met de toegevoegde optie voor de topic-starter om te bepalen of er wel of niet op zijn post gereageerd mag worden,+ altijd de vraagprijs vermelden.
50%
123

Totaal aantal stemmen: 244
Harry_zagato
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

RE: Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

do mar 29, 2007 10:25

Ik vind dat nieuwe verkoopding ook niks.
Zal vast goed bedoeld zijn, maar gewoon in dat "Te koop" forum is leuker, handiger en veel overzichtelijker.
Tevens kun je dan veel meer met foto's en links etc.

Ik heb bv mijn Giulia te koop gezet en had er grote foto's bij gedaan. Op mercato zijn het echter 3 postzegels die je niet kunt aanklikken?
BMW Z4, Ferrari 308 GTB QV, Alfa Giulia 1750 (1966), Porsche 996 3.4

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

do mar 29, 2007 10:52

Jammer dat er weer heel wat gebeurd hier waar de meeste forumleden niet achter staan en toch gewoon doorgevoerd worden.En dat er op voorhand dan ook nog fijntjes bij geschreven wordt geen discussie mogelijk wijziging blijft zo.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do mar 29, 2007 11:09

Ik denk er al bijna over om dan zelf maar een site op te zetten in de oude stijl en die dan permanent in mijn onderschrift te linken of zo...
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

do mar 29, 2007 11:11

Strak plan Yuri :wink:

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Poll i.v.m. wijziging Te Koop en Gezocht rubrieken.

do mar 29, 2007 11:17

Strak plan Yuri :wink:
Tijd is de beperkende factor, en ervaring met phpbb ook wel. Maar als ik me maar genoeg ga ergeren gaat het gebeuren (tenslotte heb ik nog meer dan 30 vrije dagen om op te nemen voor oktober :wink: ).
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

hagen111
Advanced Member
Advanced Member

do mar 29, 2007 11:33

Nieuwe optie biedt nauwelijks meerwaarde (eerder het tegenovergestelde)...kan iedereen beter gewoon op marktplaats.nl onder Alfa posten..dat weet iedereen toch al wel te vinden.

Ik ben nooit een voorstander van regulering...liever ongezouten meningen en ontspoorde topics - daar staan evenveel LEUKE en INFORMATIEVE topics tegenover - dan een totalitaire 'overheid' met een cordon politie agenten die bepalen wat je wel en niet mag zeggen... :roll:

Dus doe mij maar optie 3 of 2.

/Hans

dvermaat
Member
Member

do mar 29, 2007 12:51

Ik denk er al bijna over om dan zelf maar een site op te zetten in de oude stijl en die dan permanent in mijn onderschrift te linken of zo...
Als dat er ooit van gaat komen moet je maar even een seintje geven, wil wel helpen met space en phpbb
Maar goed dat ik het donateur formulier nog niet verstuurd heb...
Nu:
Gehad:
[url=http://www.davidvermaat.nl/coppermine/t ... p?album=47]Giulia Super lusso, hawthorn white[/url]
147 2.0 Distinctive selespeed
33 1.5 ie imola

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

do mar 29, 2007 14:44

Maar goed dat ik het donateur formulier nog niet verstuurd heb...
Wordt jij donateur voor het te koop & gezocht forumdeel?

Je kan het er niet mee eens zijn of het gewoon compleet ruk vinden maar om dan ook maar direct geen donateur te worden :?
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

dvermaat
Member
Member

do mar 29, 2007 15:34

Misschien is het een idee om een aantal mensen uit de club die graag de oude situatie willen houden aan te wijzen als mod voor specifiek de te koop en gezocht onderdelen?
Dan is de beheerslast weg bij de huidige mods en is iedereen weer blij.

het heroverwegen van het donateurschap kwam echter door de melding in de trend van het maakt niet ui wat jullie vinden het gebeurd toch niet....
Dat is wel heel erg bot.
Immers je kan nog zo'n leuk forum hebben zonder publiek en posters wordt het niks...
Nu zal heus niet iedereen weglopen maar als er meerdere akties op deze manier worden doorgevoerd dan gaat het best snel hoor.
Als mensen nou gewoon graag zo willen?? laat ze dan lekker gaan
Daar is het toch voor.
Nu:
Gehad:
[url=http://www.davidvermaat.nl/coppermine/t ... p?album=47]Giulia Super lusso, hawthorn white[/url]
147 2.0 Distinctive selespeed
33 1.5 ie imola

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member

do mar 29, 2007 16:02

Giulia's kunnen al op Alfaspeed gezet worden... :wink:

Klik 12 Foto's en onbeperkte tekst. :lol: [/url]
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

164 Shark
Advanced Member
Advanced Member

do mar 29, 2007 18:24

Elke verandering hoeft geen verbetering te zijn..............................

geef mij de oude opzet maar, gewoon lekker struinen en alle topics lezen in dat deel.
Ik ben er veel wijzer van geworden qua prijs indicatie voor 2e of 3e enz hands spulletjes.

Daarom pleit ik voor de oude situatie, is tevens een stukje tijdverdrijf en leerproces [-o<

voor "kale " advertenties ga ik wel op MP zoeken oid
Nu in bezit:
Spider Veloce ex-USA (carbs) (1978)

ronald
Guru Duplice
Guru Duplice

do mar 29, 2007 18:31

Hoho we draven nu een beetje door jongens... =;

Zo erg is het nu ook weer niet. Tis inderdaad helemaal ruk nu, als ik een "normale" advertentie wil zetten ga ik wel naar MP. Maar ik vraag mij nog steeds af waarom deze verandering is doorgevoerd... Wie en met hoeveel hadden er commentaar op de oude situatie? Zijn we niet een beetje ons doel voorbij gestreefd? Misschien had deze poll op voorhand gehouden moeten worden want zoals nu blijkt is het grootste deel voor optie 3. Persoonlijk vond ik de antwoorden op een te koop/gezocht/gespot topic altijd wel leuk, vaak kwam er toch nog wel iets zinnigs uit.. En liep het wel eens uit de hand, dan was 1 berichtje van de topic plaatser vaak weer voldoende om de boel in het gareel te krijgen. Het valt me mee dat nog niemand over de advertenties van bv Dickamerica en zo is begonnen, die discussie komt ook elke weer op gang. Inderdaad, misschien wel omdat er geen duidelijke regels voor zijn maar het gaat toch prima zo? Als iemand iets over een Renault wil vragen: laat hem maar. Prima toch?

Even voor de goede orde: het is niet "wij" tegen de moderators, maar samen. O:)
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971

pieter van baalen
Guru Duplice
Guru Duplice

do mar 29, 2007 19:34

Hoho we draven nu een beetje door jongens... =;

Zo erg is het nu ook weer niet. Tis inderdaad helemaal ruk nu, als ik een "normale" advertentie wil zetten ga ik wel naar MP. Maar ik vraag mij nog steeds af waarom deze verandering is doorgevoerd... Wie en met hoeveel hadden er commentaar op de oude situatie? Zijn we niet een beetje ons doel voorbij gestreefd? Misschien had deze poll op voorhand gehouden moeten worden want zoals nu blijkt is het grootste deel voor optie 3. Persoonlijk vond ik de antwoorden op een te koop/gezocht/gespot topic altijd wel leuk, vaak kwam er toch nog wel iets zinnigs uit.. En liep het wel eens uit de hand, dan was 1 berichtje van de topic plaatser vaak weer voldoende om de boel in het gareel te krijgen. Het valt me mee dat nog niemand over de advertenties van bv Dickamerica en zo is begonnen, die discussie komt ook elke weer op gang. Inderdaad, misschien wel omdat er geen duidelijke regels voor zijn maar het gaat toch prima zo? Als iemand iets over een Renault wil vragen: laat hem maar. Prima toch?

Even voor de goede orde: het is niet "wij" tegen de moderators, maar samen. O:)
ben ik het mee eens maar samen betekend ook de mening van andere forum gebruikers vragen zeker bij zo een drastische verandering :?
Met vriendelijke groet Pieter.

Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...

Bertonebianco
Advanced Member
Advanced Member

vr mar 30, 2007 12:44

een nadeel van de nieuwe opzet gehoord en gelezen is dat ik hem op mijn werk niet meer kan openen.
Daarom dus gegarandeerd te laat bij mooie aanbiedingen

Erg jammer

Eric
ruim 40 jaar Alfa en geen moment spijt.
Nu Giulia 2.0T Q4 Veloce full options

Jorix

vr mar 30, 2007 12:47

een nadeel van de nieuwe opzet gehoord en gelezen is dat ik hem op mijn werk niet meer kan openen.
Oh? Waarom niet? Die G&G draait gewoon via port 80 dus bedrijfsproxy-safe...

Krijg je een bepaalde foutmelding?

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”