Dus eigenlijk ook meteen een vraag aan de moderators en het bestuur om het volgend jaar nog beter in te gaan.
Het is tenslotte het voorstel topic!

Beste wensen dan maar!
Wat David zegt !Mag ik toch een beetje tegengewicht geven. Dré heeft een fenomenale technische kennis en heeft daarmee heeeeeeeel veel respect verdiend. Hij heeft zich verder ook jarenlang ingezet voor de club. Als je je echter de laatste jaren te buiten gaat op dit forum aan persoonlijke aanvallen, moderatorkes pesten, bestuur uitdagen, niet openstaan voor debat, maar je steeds maar blijft verstoppen achter : "ik ben zo belangrijk want ik heb reeds zoveel goeds gedaan" dan heb ik het daar zeer moeilijk mee. En ik kan zeker begrip opbrengen voor de beslissingen van het bestuur. Misschien maar best dat niet alle details ge"wikileaked" worden hier op het forum.Ciao Alfisti,
Andretti Molletti heeft heel veel bloed zweet en tranen aan de SCARB gegeven en verdient daarvoor heel heel heel veel respect. Als oprichter van dit forum wil ik hem langs deze weg daar uit de grond van mijn Alfa hart voor bedanken, mede namens alle forummers die hem een warm hart toedragen. Vrijheid van meningsuiting is de verdienste van een beschaafde maatschappij. Censuur is een teken van zwakte van diegenen die het opleggen.
Cordiale saluti,
Robert Hoogenbosch
uw vorige Voorzitter en daarvoor penningmeester
Laat ons nu verder genieten van het prachtige boek dat we ontvingen van het Bestuur, en elkaar een gezond en geweldig 2011 wensen !!!
Uw vorige moderator.
Tja als je het zo zegt heeft het wel iets kerkelijks; Immers de onzichtbare God heeft een van onze medegelovigen uit ons midden weggeruktWat zijn we nu wijzer 5 pagina's verder?
: Alleen maar verliezers, niets meer, niets minder.
@Giardinetta: Alfa "Geitelan??"Een nieuwe/ste afscheiding/vrijmaking.
Als het dan toch "kerks" moet: Overdenkt allen je zonden in deze kwestie en zie hoe betrekkelijk al dit gezever is.
Gelukkig en vooral gezond 2011 voor moderators,bestuursleden, (ex)forumleden en andere bijzondere- en gewone mensen.
Zijn wegen zijn dan ook ondoorgrondelijk.Tja als je het zo zegt heeft het wel iets kerkelijks; Immers de onzichtbare God heeft een van onze medegelovigen uit ons midden weggeruktWat zijn we nu wijzer 5 pagina's verder?
: Alleen maar verliezers, niets meer, niets minder.
@Giardinetta: Alfa "Geitelan??"Een nieuwe/ste afscheiding/vrijmaking.
Als het dan toch "kerks" moet: Overdenkt allen je zonden in deze kwestie en zie hoe betrekkelijk al dit gezever is.
Gelukkig en vooral gezond 2011 voor moderators,bestuursleden, (ex)forumleden en andere bijzondere- en gewone mensen.
Met z'n allen....lijkt mij een prima idee, dus MET Andretti Molletti!Dus gewoon even de mod's voorstellen,even pbén als iets ongeoorloofd is en allemaal fatsoenlijk met elkaar omgaan om het ff kort te zeggen.
Voor de rest zand erover en op nieuw beginnen met z'n allen.
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
The weak can never forgive. Forgiveness is the attribute of the strong.Kerstmis is een tijd om te vergeven en vergeten dus wat zou het mooi zijn als Dre op 25 December terug mag komen op het forum...laat dat mijn Kerstwens zijn dit jaar!
Andretti Molletti heeft mij verzocht u allen te vertellen dat hij iedereen vergeeft en in vrede verder gaat. Namens Dré de beste wensen voor iedereen maar vooral een gezond en liefdevol 2011The weak can never forgive. Forgiveness is the attribute of the strong.Kerstmis is een tijd om te vergeven en vergeten dus wat zou het mooi zijn als Dre op 25 December terug mag komen op het forum...laat dat mijn Kerstwens zijn dit jaar!
Mahatma Gandhi