alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Re: RE: Restauratie Alessandro, helaas weer een update....(p

zo feb 25, 2007 23:29

Even heel serieus!
Sander is een van de drijvende krachten hier.
En een hele goeie jongen!
Nu zijn wij zo aan het duimen, we sturen een kaart en uit de grond van ons hart wensen wij hem het allerbeste.
...
Wat mij nou ECHT een hele mooie stunt lijkt, en een hele goede actie voor het forum en de forummers onder elkaar:
Laten wij dan als de wiedeweerga collectief zijn lopende project afmaken!
rik
=D> =D> =D> =D>
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Anke

zo feb 25, 2007 23:33

Even heel serieus!

Wij zijn inmiddels best wel een hecht forumpje, zo onder elkaar. Dat vind ik heel mooi.
Sander is een van de drijvende krachten hier.
En een hele goeie jongen!
Nu zijn wij zo aan het duimen, we sturen een kaart en uit de grond van ons hart wensen wij hem het allerbeste.

Ikzelf ben niet zo heel erg een gevoelsmens. Hoewel ik heel erg met hem meeleef. Maar ik bedoel, ik zou graag iets tastbaars doen.
Laat ik nou beter zijn met mijn handjes, dan met mijn mond of met mijn hersens.
Ik weet het niet, maar wellicht heeft Sander nog een non-finished project staan.

Wat mij nou ECHT een hele mooie stunt lijkt, en een hele goede actie voor het forum en de forummers onder elkaar:
Laten wij dan als de wiedeweerga collectief zijn lopende project afmaken!

Iedereen hier kan wat. Ik kan lassen , ik kan schroeven. Een ander heeft een oprijwagen. Weer een ander kan spuiten. Weer een ander heeft the missing parts.
Die ander kan niet zoveel maar heeft een wat ruimer gevulde beurs. En ga zo verder.
Vandaag weer op de beurs het gevoel, Hee, LEUKE club, leuke lui.
Het hoeft niet altijd over geld te gaan. Vandaag nog iemand blij gemaakt (hoop ik) met spulletjes voor zijn Bertone. Een jonge knul. Ik wou dat ik zo'n club mensen als hier op het forum had toen ik begon met mijn hobby.
Mensen als Hans weer even gesproken (Dink). Saskia, waar het gelukkig goed mee gaat. BJ,Dre, Giulia Tom, Emilio, Egbertone en ga zo verder. Vaste waarden hier, goeie mensen allemaal. Ik vind het fijn ze allemaal te kennen. en dat geldt ook voor Sander.
Het lijkt mij fabuleus om collectief Sander straks uit het ziekenhuis af te halen in zijn nu nog niet afgemaakte project, wat WIJ met Z'N ALLEN hebben gedaan. Wat lijkt mij dat machtig mooi.
Iemand ideeen? Voorstellen? Heeft ie uberhaupt momenteel nog andere projecten dan dat van zijn eigen lijf?
Laat horen! Wellicht via een nieuw topic!
rik
Het klinkt heel goed gemeend en je zal het ook zeker doen, weet ik, maar..........is dat nou wel een goed idee?
Zou Sander het wel leuk vinden als we met zn allen zn project afmaken?
Zelf zou ik dat helemaal niet fijn vinden namelijk, hoe goed bedoeld het ook is. :?

@PM
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Restauratie Alessandro, helaas weer een update....(p.30)

ma feb 26, 2007 01:18

Wat Anke zegt. Nou ken ik Sander niet zo goed, maar als ik naar mezelf kijk, knap ik toch het liefst m'n eigen projecten zelf op (voor zover ik dat kan, als er een net laagje verf op moet dan ben ik genoodzaakt dat uit te besteden, om maar iets te noemen). Erg goed bedoeld en ik denk dat Sander je betrokkenheid absoluut zal waarderen, maar de uitvoering van het plan... nee.

Zoals gezegd ken ik Sander niet zo goed, en van Anke weet ik het niet, maar laten we anders gewoon even de reactie van zijn familie afwachten?

En misschien is er een variant mogelijk, iets wat-ie niet heeft, maar wel graag zou willen hebben ofzo (ik roep maar iets hoor)?
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ford Mondeo 1.6 TDCI Zetec
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

147gta
Member
Member
Contacteer: Website

ma feb 26, 2007 09:29

Mijn oog valt pas nu op dit draadje, en hoewel ik Sander persoonlijk niet ken, wil ik hem en zijn familie via deze weg heel veel sterkte toewensen.
Robert
- 147 GTA
- 156 3.0 V6 Q2 Movit Intrax Madeno "Goos van Pelt"

The Duke

ma feb 26, 2007 09:53

Hier kort even een bericht van de ouders van Sander over het oppakken van zijn projecten:
Wij zijn als familie diep onder de indruk van al jullie initiatieven, maar zoals Anke al aangeeft en wij kunnen bevestigen, Sander wil zijn projecten gewoon zelf doen. Maar misschien is het een idee om, als jullie daarvoor in de gelegenheid zijn, hem te assisteren als hij weer aan de slag kan.
Dat kan overigens nog een hele tijd duren. Maar Sander is een rasoptimist en die komt er wel. Nogmaals hartelijk dank voor al jullie medeleven en warme belangstelling, jullie zijn een geweldig stel.
Jeanne en Gerard Merkx, de ouders van Sander.

Alfasassie

ma feb 26, 2007 09:54

Rik,

Ik denk en weet dat dat superpositief en goed bedoeld is.
Maar wat ik denk is dat Sander liever die hulp krijgt als hij er zelf bij is.
Het is zijn project, hij is niet het project.

Ik weet dat jullie toendertijd een Alfa-automaat voor mij in elkaar wilde flansen, ook heel lief bedoelt en zo heb ik het toendertijd ook begrepen maar het geeft ook het idee en gevoel een bepaald 'object' te worden.

Ondertussen ben ik de 'hitch-hicking-Alfagirl' zoals de engelsen en ieren me noemen en dat bevalt me beter.. :D

Je kan in mijn ogen er beter zijn voor hem dan zijn eigenwaarde onbedoeld weg te kapen door zijn projecten af te maken. :wink:

dat voelt veel meer recht aan hem als persoon..

Groetjes Saskia

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

ma feb 26, 2007 10:27

Grrr die poster van afstand gezien en het kwartje viel niet..... :cry: @Rik - goed initiatief maar je hoort het - Eigenwijze Sander wil natuurlijk zelf :lol:
(wel zit ie met de blazen op zijn rode Alfetta - daar heeft ie mij diverse malen voor benaderd...Maar ja, laat hem dat dan maar managen.)

En inderdaad was de "spreekbuis" van Sander gisteren een groot gemis ! Hoop van ganser harte dat ie weer snel in ons midden is!!
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

Petje 75
Advanced Member
Advanced Member

ma feb 26, 2007 10:32

Mooi gesproken Tom, volledig mee eens =D>

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice

ma feb 26, 2007 10:37

Mooi gesproken Tom, volledig mee eens =D>
En Rik idem! Gevoel van onmacht is groot. Gisteren veel over gesproken. Laten we het er op houden dat we er veel aan zouden willen doen om hem op een ander (beter) spoor te zetten. De boodschap is gelukkig erg duidelijk en zeker positief.
Dirk - Giulia2000TS

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma feb 26, 2007 10:41

En Rik idem! Gevoel van onmacht is groot. Gisteren veel over gesproken. Laten we het er op houden dat we er veel aan zouden willen doen om hem op een ander (beter) spoor te zetten. De boodschap is gelukkig erg duidelijk en zeker positief.
Mee eens. Over die blazen in z'n lak waren hier, bij enkele mensen, ook al ideetjes ontstaan. Maar idd, wat Sas en Tom enz..zeggen, daar had ik niet bij stilgestaan.
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

ma feb 26, 2007 10:53

Mee eens. Over die blazen in z'n lak waren hier, bij enkele mensen, ook al ideetjes ontstaan. Maar idd, wat Sas en Tom enz..zeggen, daar had ik niet bij stilgestaan.
Wij hadden het ook niet over afmaken gehad, eigenlijk alleen hetgeen oplossen wat de vorige keer is mis gegaan, dus zorgen dat ze in een nieuw jasje stond.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma feb 26, 2007 10:57

Wij hadden het ook niet over afmaken gehad, eigenlijk alleen hetgeen oplossen wat de vorige keer is mis gegaan, dus zorgen dat ze in een nieuw jasje stond.
Dat is dan natuurlijk ook weer waar !
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

adjesalfa
Advanced Member
Advanced Member

ma feb 26, 2007 11:30

De auto´s van Sander staan op moment allemaal buiten, en nu was zijn plan de schuur die ze achter hebben om te bouwen tot garage.
Sander wilde al van de zomer hieraan beginnen, maar nooit van gekomen, misschien dat we een start kunnen maken :?:
Het is niet alfa gerelateerd maar hij zal er wel blij mee zijn

Martijn

Anke

ma feb 26, 2007 12:30

De auto´s van Sander staan op moment allemaal buiten, en nu was zijn plan de schuur die ze achter hebben om te bouwen tot garage.
Sander wilde al van de zomer hieraan beginnen, maar nooit van gekomen, misschien dat we een start kunnen maken :?:
Het is niet alfa gerelateerd maar hij zal er wel blij mee zijn

Martijn
Als er hier mensen zijn die graag iets voor Sander willen doen is dit een heel goed idee toch! =D>

@Rik: Ik wilde je niet afvallen hoor, het was een heel lief voorstel maar ik heb geprobeerd me in Sander te verplaatsen
en toen kreeg ik er een heel onbehaaglijk gevoel bij.

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice

ma feb 26, 2007 12:46

dat van die schuur is ook een geweldig plan.
Dan komt ie thuis en staat alles netjes binnen....
En dan mag ie zelf weer lekker aan de gang.....

OK, hoe pakken we dat aan en wat is de bedoeling? Duc?
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Projecten”