Ik vind dat een heel goed iets, iig een poging om input van de donateurs voor te leggen aan het bestuurIk zal de aandachtspunten meenemen naar de Ec vergadering in januari.. Jullie horen er nog van..
Nog steeds niet met je eens. Er komt (hopelijk) ook een evenement in 2012 (als we dat jaar mogen reddenJa Geert-Jan, het is zeuren want de kogel is al door de kerk. Het SSAR 2011 is geboekt op Zandvoort, punt.
Waar ik overigens niemand over hoor, laat iemand eens een schatting doen wat het afhuren van een circuit kost.
Ik weet het toevallig van Assen en heb een redelijke schatting van Zandvoort in huis. Dat zijn
bedragen waar menigeen draaierig van wordt.
Het zou goed kunnen dat Assen bijvoorbeeld EU. 2.500,00 per dag meer vraagt dan Zandvoort.
Wie van de donateurs wil er dan Eu. 25,00 bijbetalen? Dat zullen er weinig zijn hoor.
Deze is voor het SCARB bestuur / SSAR-organisatie:
Willen jullie eens kijken of de catering wat uitgebreider geregeld kan worden?
Is het wellicht mogelijk een plaats in te ruimen voor enkele verkoopwagens?
Vanwege mijn bedrijf heb ik veel relaties in mijn bestand die met verkoopwagens op locatie werken
en daar goed voor willen betalen in de vorm van sta-geld.
Indien er belangstelling is staat mijn kennis op dit gebied tot uw beschikking.
Erg kort door de bocht (en dat gaan we graag met alfatjesje zou beter moeten weten....en het verleden laten gaan.....je zou er met jouw ervaring beter aan doen om ons te steunen..
Hoezo gekift? En waarom zou ik gelijk lid moeten worden? Ik word echt moedeloos van dit soort replies. Wat ik eerder al aangaf, lijkt het mij dat de EC graag feedback wil hebben op de evenementen.al dat gekift op de ec......nog altijd geldt..... ..de beste stuurlui staan al wal.....heb je ideeen, denk je als lid van de ec, de evenementen beter te kunnen maken, wil je er ontzettend veel vrije tijd insteken.....stuur dan een mailtje naar de evenementen commissaris...en geef je op als lid van de ec ,
dan kun je laten zien aan al onze donateurs wat je in huis hebt......ipv op het forum al dan niet goed bedoelde kritiek te geven, zonder de achter gronden te weten.....komop wees een vent en stuur die mail.....ben benieuwd
edit: iets teveel op de man.... mi excuseprecies wat ik dacht.....heel veel geschreeuw en weinig wol......en maar verschuilen achter de gedachte dat er niemand luisterd.....doe hier maar je voordeel mee...![]()