Ben het na het lezen van dit topic in ieder geval met een persoon helemaal eens:
Met Kas.
T begint ermee dat we allemaal wel weten hoe moeilijk het is om UBERHAUPT in de formule 1 terecht te komen, en dat je alleen DAARVOOR al heel wat mee moet nemen...
Afgezien daarvan: Formule 1 SUCKS.
Mooi racen voor de toeschouwers:
WTTC
FIA GT
EuroBoss series
Thoroughbred F1 (ik geloof ook op oldtimer GP over 2 weken) - AANRADER!!
147 EAC
DTM
Vroeger, (ja daar gaan we weer, zelfs nog voor MIJN tijd,) toen was f1 t mooiste wat er was, met ferraris zoals t model hierboven, en eerder. Ik heb t staartje daarvan nog mee mogen maken op Zandvoort, 84, 85. Vanaf jaren 90 heb ik nog wel gekeken, maar nooit meer ook maar de geringste behoefte gehad om daar heen te gaan.
Als autosportliefhebber WIL ik in de pits, in de paddock, lullen met die mannen, loeren naar en onder die wagens etc. F1 wil dat je oprot , maar getuige een foldertje dak op Spa kreeg: als ik dan toch ga: Kaartje Gold: tussen 375 en 415 EURO. WAANZIN!!!!
Sodemieter op Bernie, zak er fijn in!!!!
2 jaar terug Thoroughbred F1 gezien: Lotussen, Tyrell 6 wielers, mc Larens, Matra, you name it, die jongens (en dames) trappen er ECHT mee, geluid was top, alles wat je wil, je mocht zelfs als je het vriendelijk vroeg IN DE WAGENS ZITTEN.
Kaartje weekend met alles erop en eraan: 45 euro.......................