Veel leesplezier.
Marco
Die heb ik 3x doorgelezen wrom snap ik jou nietDit is het boek voor computerfreaks. Als je deze begrijpt is de computer een telraam voor je. Echt een aanrader.
Dat zal dan toch zeker niet aan mij liggen?Die heb ik 3x doorgelezen wrom snap ik jou nietDit is het boek voor computerfreaks. Als je deze begrijpt is de computer een telraam voor je. Echt een aanrader.![]()
Heb ff gekeken....Belgische oplage zie ikDat zal dan toch zeker niet aan mij liggen?Die heb ik 3x doorgelezen wrom snap ik jou nietDit is het boek voor computerfreaks. Als je deze begrijpt is de computer een telraam voor je. Echt een aanrader.![]()
Heb je wel de Nederlandse uitgave?
Iemand die hem voor mij wil vertalenTja, daar ga je al. Ik heb hier de Groningse versie nog. Wellicht heb je daar wat aan?
Petse höbbeVan het Gronings naar LimbabweesNah....van een mooie taal naar tja....
*bukt voor klap*
azek nog awa goesting ep zok ou wel wiln helpn zunne om da te traductionereHeb ff gekeken....Belgische oplage zie ikDat zal dan toch zeker niet aan mij liggen?Die heb ik 3x doorgelezen wrom snap ik jou niet![]()
Heb je wel de Nederlandse uitgave?
Over de Periskoj-refidentie zijn de meningen behoorlijk verdeeld. Ik ben van mening dat zijn refidentie contrasteert met de reconvalisatie theorie, zodat er een eenzijdig beeld ontstaat. De waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen.Maakt niet uit welke editie, ze zijn allemaal erg beperkt.
Zo wordt de Periskoj-refidentie niet eens genoemd en wordt de Stelling van Hoogbruijne volledig verkeerd uitgelegd.
Maar de beginnende hobbyist zal het wel weer geweldig vinden. Geldklopperij. Bah.