Je was zelf toch garagist (schreef je aan het begin van deze thread) ?
Dan revisieer je m toch zelf?
Wat versta je trouwens onder een revisie?
Moet ik dan denken aan krukas+drijfstanglagers , zuigerveren, bussen honen, koppakkingen, dat soort werk?
Lijkt me verstandig dat je in die fase dan al gaat nadenken of je kompressor.
Als je een klein beetje weet van drukvulling, dan weet je ook dat het gunstig kan zijn om je compressie iets te verlagen.
Of sterkere drijfstangen, enz, enz.
Dat wordt lastig als je straks je motor al gereviseerd hebt.
Ik hoop van harte dat het je gaat lukken en dat je straks een mooie rijdbare 300+ pk 166 GTA KOMPRESSOR hebt.
De opmerkingen zijn helemaal niet flauw of zout bedoelt, maar ik heb echt het idee dat je er (nog) te weinig verstand van hebt om een dergelijk project tot een goed einde te brengen.
Dat is geen probleem als je budget niet beperkt is, nu kan ik niet in je portemonnee kijken, maar je schrijft zelf dat je 4.000 pond teveel vind.
Er is weinig zeker in dit leven, maar ik weet 1 ding wel heel zeker, met 4.000 pond ga je het niet redden om alles wat je van plan bent te realiseren.
Denk dat je met 10.000 euro nog problemen gaat krijgen om het allemaal goed voor mekaar te krijgen, kijk maar eens wat bijv. gesmede drijfstangen kosten, of een aangepast motormanagement, of een setje goede intrax dempers.
Maar we zullen het het zien, ik ben zeer benieuwd naar de foto's.