Dat zou ik ook heel graag nog eens hebben. Lekker smeuïge 8 klepper op carbs.Later is er een 1.7i.e. in gekomen omgebouwd naar 40mm Webers,
Dat zou ik ook heel graag nog eens hebben. Lekker smeuïge 8 klepper op carbs.Later is er een 1.7i.e. in gekomen omgebouwd naar 40mm Webers,

 . Heerlijke auto. Kenteken RD-15-BN. Volgens mij leeft ie niet meer
. Heerlijke auto. Kenteken RD-15-BN. Volgens mij leeft ie niet meer   . Daarna een 205 GTI 1.9 in het rood, kenteken YP-22-VG. Ik zou graag een can beiden terughebben
. Daarna een 205 GTI 1.9 in het rood, kenteken YP-22-VG. Ik zou graag een can beiden terughebben   . Eerste Alfa was een Spider Aerodinamica in het zilvergrijs, kenteken HR-HL-50. Die leeft nog steeds volgens mij. Sinds die tijd nooit meer Alfaloos geweest
. Eerste Alfa was een Spider Aerodinamica in het zilvergrijs, kenteken HR-HL-50. Die leeft nog steeds volgens mij. Sinds die tijd nooit meer Alfaloos geweest  

De YP staat nog geregistreerd. Geen apk sinds 2011.Mijn eerste eigen auto was een Peugeot 205 XT, dubbele carbs en 1.360cc met 80 pk's. Heerlijke auto. Kenteken RD-15-BN. Volgens mij leeft ie niet meer
. Daarna een 205 GTI 1.9 in het rood, kenteken YP-22-VG. Ik zou graag een can beiden terughebben
. Eerste Alfa was een Spider Aerodinamica in het zilvergrijs, kenteken HR-HL-50. Die leeft nog steeds volgens mij. Sinds die tijd nooit meer Alfaloos geweest

Echt?De YP staat nog geregistreerd. Geen apk sinds 2011.Mijn eerste eigen auto was een Peugeot 205 XT, dubbele carbs en 1.360cc met 80 pk's. Heerlijke auto. Kenteken RD-15-BN. Volgens mij leeft ie niet meer
. Daarna een 205 GTI 1.9 in het rood, kenteken YP-22-VG. Ik zou graag een can beiden terughebben
. Eerste Alfa was een Spider Aerodinamica in het zilvergrijs, kenteken HR-HL-50. Die leeft nog steeds volgens mij. Sinds die tijd nooit meer Alfaloos geweest
 . Eens kijken of we erachter kunnen komen waar ie op dit moment is. Als ie ondertussen maar niet is omgebouwd naar een rallykanon
. Eens kijken of we erachter kunnen komen waar ie op dit moment is. Als ie ondertussen maar niet is omgebouwd naar een rallykanon  

Was inderdaad geweldig! Alleen het benzine verbruik was wel wat aan de hoge kant als scholier zijnde met maar een bijbaan van 15 uurtjes in de weekDat zou ik ook heel graag nog eens hebben. Lekker smeuïge 8 klepper op carbs.Later is er een 1.7i.e. in gekomen omgebouwd naar 40mm Webers,
 Maar goed dat lag mischien ook wel aan de rechtervoet
 Maar goed dat lag mischien ook wel aan de rechtervoet   
 


 
 

 
  
 
 
 
 
  Ik vond het ook een heerlijke auto om te rijden, mede dankzij Squadra die het vermogen naar 180 pk tilde. Echter had ik wat schade (fietser tegen de geparkeerde auto gereden) en begon de koppeling eraan te komen, dus weggedaan om een 20v te kopen. Niet persé spijt van, maar die 10v JTD heb ik toch altijd meer mee gehad dan met de vervanger die ondertussen al grondig aangepast is.
 Ik vond het ook een heerlijke auto om te rijden, mede dankzij Squadra die het vermogen naar 180 pk tilde. Echter had ik wat schade (fietser tegen de geparkeerde auto gereden) en begon de koppeling eraan te komen, dus weggedaan om een 20v te kopen. Niet persé spijt van, maar die 10v JTD heb ik toch altijd meer mee gehad dan met de vervanger die ondertussen al grondig aangepast is.Nee.naar mijn eerste auto niet al was dat ook geen verkeerde auto 916 spider ts. maar wel naar mijn 2de spider die in middels al veel te lang stil staat. 916 spider 12v. en naar mijn 4de alfa dat is de 6de auto mijn 33 die inmiddels al meer als 3 maanden stil staat
de 6de alfa kan ik dan weer missen als kies pijn. zijn opbrengsten gaan naar mijn 2de spider.
snappen jullie het nog?
